برگزاری جشن عید سعید غدیر در شهرک پنج آذر سنندج
17 تیر 1402 - 14:49
شناسه : 10110
بازدید 58
5
جشن بزرگ عید سعید غدیر در مسجد الزهرا(س) شهرک پنج آذر شهرستان سنندج با حضور پر شور مردم ، جوان و نوجوانان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هاید محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفتگو با روابط عمومی این اداره اظهار کرد:در ادامه برگزاری برنامه های مختلف مربوط به دهه امامت و ولایت و جشن باشکوه غدیر خم که در نقاط مختلف شهر سنندج برگزار شد مراسم جشنی نیر در این روز در شهرک پنج آذر برگزار گردید.

وی افزود: این مراسم با برنامه های متعدد فرهنگی ، هنری از جمله مداحی و شعر خوانی در فضیلت و مدح مولای متقیان حضرت امام علی (ع) ،اجرای برنامه های متنوع، ایستگاه صلواتی، نقاشی و کاردستی برای کودکان، ویژه برنامه جنگ شادی و سخنرانی همراه بود.

حجت‌الاسلام محمد خواه به اهمیت و جایگاه امامت و ولایت درتاریخ اسلام و حوادث بعد از رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) اشاره کرد و یادآور شد: اسلام دین نور ، علم و بصیرت است . از این جهت، هر جا علم و آگاهی مسلمین بیشتر بوده از حوادث ناگوار جلوگیری شده و شبهه های دشمنان اسلام بی اثر مانده است.

وی گفت: ولایت فقیه ادامه امامت و ولایت است و پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار امروز ایران در پرتو حاکمیت ولی فقیه به دست آمده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.