محرم فرصتی مغتنم برای جهاد تبیین است
20 تیر 1402 - 11:21
شناسه : 10188
بازدید 40
2
رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجار گفت: ماه محرم فرصتي مناسب براي جهاد تبیین است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره‌کل تبليغات اسلامي استان کردستان؛ حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت:ماه محرم يک فرصت مهم براي انتقال فرهنگ اسلامي و ديني به ويژه به نسل جوان و نوجوان جامعه است.

وی به اهمیت مردمی بودن مراسمات دینی و ملی اشاره کرد و افزود: هرجا کارها به مردم و تشکل‌های مردمی واگذار شود با بهترین شکل و باشکوه‌تر انجام می‌شود و مصداق بارز آن برگزاری جشن‌های عید بزرگ غدیر بود که نسبت به سال‌های قبل بسیار با شکوه خاصی تبلور یافت.

حجت‌الاسلام جمادیان در ادامه به اهمیت فعالییت هیئات مذهبی اشاره کرد و بیان داشت: هیئات و به ویّژه هیئتی‌ها نباید نسبت به مسائل تبلیغی و تبیینی بی‌تفاوت باشند بلکه باید به عنوان یک فرد اثرگذار و با مطالعه و بصیرت امر تبلیغ و تبیین را انجام دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه نوجوانان و جوانان از مخاطبین اصلی هیئات هستند و امروزه رسانه‌های معاند در تلاش هستند تا از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد شبه به ویژه برای قشر نوجوان و جوان گام استفاده کنند، رسالت هیئات در اینجا رفع شبهات و بیان حقایق است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ماه محرم را فرصت مناسبی برای تبیین فلسفه قیام عاشورا و اهداف امام حسین(ع) در جامعه برشمرد و افزود: یکی از مهم ترین و بزرگ ترین اهداف قیام عاشورا مسئله امر به معروف و ترویج فرهنگ نماز بوده است.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.