برگزاری همایش گرامیداشت هفته عفاف و حجاب
21 تیر 1402 - 13:12
شناسه : 10227
بازدید 77
6
به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ، مراسمی با حضور مسئولان شهرستاني و اقشار مختلف مردم  شهرستان سروآباد در محل سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ، به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ، مراسمی با حضور مسئولان شهرستاني و اقشار مختلف مردم  شهرستان سروآباد در محل سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

رئیس دادگستري شهرستان سروآباد به عنوان سخنران این همایش با تبریک هفته حجاب و عفاف به اهمیت این موضوع اشاره کرد و گفت: حجاب و عفاف باعث شخصیت دادن به جایگاه زن و والا نگه داشتن مقام و منزلت زن است.

حجت‌الاسلام عاصمی افزود: در دین مبین اسلام زن از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با مردان برابر هستند اما متاسفانه در جوامع غربی به عنوان یک وسیله به زن نگاه می کنند.

وی ادامه داد: ارزش و قداست زن به حجاب است و زمانی که حجاب نباشد دیگر جایگاهی برای زن باقی نمی ماند و همانگونه خواهد شد که در جوامع غربی به زن نگاه می کنند لذا حجاب به زن جایگاه و احترام می بخشد.

رئیس دادگستري شهرستان سروآباد خاطرنشان کرد: در جوامعی که حجاب بین افراد آن جامعه به ویژه در بین زنان رعایت نمی‌شود جامعه‌ای فاسد و روبه زوال و نابودي است در این جوامع نه خانواده ای وجود دارد و نه جایگاه و منزلتی برای زنان.

وی به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: خداوند متعال به پیامبرش می فرماید به زنان و دختران خود بگویید که حجاب را رعایت کنند که این مهم بیانگر اهمیت حجاب در جامعه است لذا وظیفه همه ما است که آمر به حجاب و ناهی به بی حجابی باشیم تا جامعه ما جامعه ای سالم و به دور از فساد و فحشا باشد.

در ادامه گروه تواشیح به اجرای برنامه پرداختند و در پایان از جمعی از بانوان نمونه شهرستاني تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.