مراسم یادواره شهدای مریوان برگزار شد
24 تیر 1402 - 10:37
شناسه : 10256
بازدید 39
1
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مریوان در همایش (یاد یاران و یادواره شهدای شمال کشور) در شهرستان مریوان حضور یافت.
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، این مراسم که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد از ساعت 9صبح آغاز و تا 12.5 ظهر به کار خود پایان داد.

حضور استاندار کردستان فرماندهان و سرداران نظامی و انتظامی استانی و کشوری و مسئولین شهرستانی و حضور رزمندانی که دردوران دفاع مقدس در مریوان خدمت نموده بودند و نیز خانواده های شهدای 23تیر مریوان و همچنین شهدا 30تیر مریوان ،زینت بخش این مراسم بود.

سردار رضا صادق فرمانده سپاه به عنوان سخنران اصلی مراسم به بیان خاطراتی از هم رزمان خود در ایام خدمت در شهر مریوان پرداخت.

به گفته وی ،محمد شفیعی شهدای 23تیر در شرایط بد وقت در آن زمان ایثارگری واقعی خود را به همه میهن پرستان و آزادی خواهان واقعی دنیا نشان دادند و درآن زمان که انقلاب اسلامی ایران نوپا و از هر طرف محاصر دشمنان داخلی و خارجی بود، این شهدا ستاد مرکزی مریوان را ترک نکرده و در بدترین وضعیت به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه به گفته شاهدان عینی آن زمان دشمنان کوردل با موزائیک سر8 شهید والا مقام را زنده زنده می بریدند، افزود: آبروی نظام جمهوری اسلامی درآن زمان توسط این شهدا خریدار شد.

در پایان از خانواده های شهدای 23تیر و نویسندگان حوزه شهید وشهادت تجلیل به عمل آمد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.