حفظ عفاف و حجاب زمینه‌ساز تحکیم بنیان خانواده است
11 آبان 1401 - 12:21
شناسه : 1031
بازدید 105
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار: رئیس تبلیغات اسلامی بیجار گفت:حجاب و عفاف اهمیت بسیاری زیادی دارد و حفظ حجاب زمینه‌ساز تحکیم بنیان خانواده است.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا منبع : تبلیغات اسلامی
پ
پ

حفظ عفاف و حجاب زمینه‌ساز تحکیم بنیان خانواده است

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار گفت:حجاب و عفاف اهمیت بسیاری زیادی دارد و حفظ حجاب زمینه‌ساز تحکیم بنیان خانواده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا به اهمیت حفظ حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب حافظ کرامت انسان است و موجب تحکیم بنیان خانواده و ارتقای سلامت روحی جامعه می‌شود.

وی افزود:همه ما وظیفه داریم نسبت به موضوع عفاف و حجاب حساسیت داشته باشیم چون همه موضوع‌های دیگر تحت‌الشعاع آن  قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام مختاری نیا با اشاره به اینکه حجاب به‌عنوان یکی از مهم ترین نشانه های اصالت و مقاومت فرهنگی در برابر دشمنان اسلام و قرآن است بیان داشت: پوشش اسلامی و حجاب موجب حفظ کرامت انسانی می‌شود و این پوشش اسلامی سبب می‌شود تا زن به گوهر وجودی خود آگاه شود و به مسئولیت مهم و ارزشمند خود در جامعه پی ببرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بر نتایج و آثار سو عدم رعایت عفاف و حجاب در جامعه که دامنگیر خانواده‌ها و فروپاشی نظام خانواده‌ها می‌شود تاکید کرد: عدم رعایت حجاب و حریم بین افراد باعث می‌شود تا آرامش و امنیت روانی و فکری فرد و خانواده از بین برود و موجب گسست خانواده شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.