اردوی دانش‌آموزی فرصتی برای بیان مفاهیم تربیتی، مهارتی و زندگی است
25 تیر 1402 - 13:15
شناسه : 10329
بازدید 37
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج: حجت‌الاسلام محمدخواه گفت: اردوی دانش‌آموزی فرصتی ارزشمند برای معرفی مفاهیم مهم تربیتی، مهارتی، زندگی و محیطی به دور از ظاهرسازی و در فضایی دوستانه است که دانش‌آموزان تجربه‌ای از استقلال، خودباوری، اعتماد به نفس و زندگی گروهی را تجربه می‌کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اظهار داشت: دومین کاروان طرح یاوران امین با همت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری آموزش و پرورش استان کردستان با شرکت 200 دانش آموز مقطع متوسطه دوره اول ویژه پسران برگزار شد.

محمد خواه عنوان کرد: خود شناسی دانش آموزان و آشنایی بهتر آنان با هویت و جایگاه انسانی خویش به منظور ایجاد احساس کرامت و روحیه نشاط و شادابی و فراهم آمدن زمینه خدا شناسی و حرکت به سمت تکامل معنوی از اهداف این اردو است.

وی با اشاره به تربیت از جایگاه ویژه در آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت افزود: یکی از مهمترین اهداف بعثت انبیاء تربیت انسان‌های صالح بوده است و در این اردو سعی بر آموزش‌های ویژه دینی برای نوجوانان در قالب تفریحی و آموزشی می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت:این اردوی فرهنگی تربیتی با حلقات صالحین و چهره به چهره همراه بوده و مسابقات ورزشی دارت، فوتبال، والیبال، بسکتبال، طناب کشی و دومیدانی نیز در قالب این اردو برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ اردوی یاوران امین در قالب 3 کاروان با حضور 600 دانش آموز پسر به شهرستان دماوند به مدت 4 روز به نشاط و سرگرمی می پردازند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.