جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان مریوان برگزار شد
27 تیر 1402 - 13:24
شناسه : 10379
بازدید 37
2
شصت و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان مریوان امروز دوشنبه مورخه  ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ راس ساعت ۱۰ با حضور اکثریت اعضاء در محل سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.
پ
پ

 

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، شصت و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان مریوان امروز دوشنبه مورخه  ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ راس ساعت ۱۰ با حضور اکثریت اعضاء در محل سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الا سلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه و تقدیر از آنان بابت حضور در جلسه،  فرا رسیدن ایام ماه محرم و سوگواری اباعبدالله ب الحسین (ع) را پیشاپیش تسلیت عرض نمود.

وی همچنین فرارسیدن  سالگرد شهادت شهدای ۲۳ تیر شهرستان را تسلیت گفت و نامگذاری این روز در تقویم فرهنگی شهرستان را به “روز شهرستان مریوان”  بجا و شایسته دانست.

حجت الاسلام ورهرام در ادامه ماه محرم را هم در میان اهل سنت و هم اهل تشیع مقدس و با اهمیت توصیف کرد و گفت: امام حسین (ع) یکی از نقاط وحدت ماست و در ایام کوتاهی که به محرم مانده لازم است برنامه های پرباری ویژه این ماه بزرگ اندیشیده شود و بالاخص به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بیشتری داده شود.

وی با تاکید بر حفظ شئونات اسلامی بویژه در دهه اول ماه محرم خواستار همکاری همه ادارات و نهادها در جهت بزرگداشت هر چه باشکوهتر مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی ، فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم در این مراسم و جلو گیری از برخی از برنامه های مغایر با شئونات ماه محرم شد .

حجت الاسلام ورهرام در پایان از مسئولین خواستار ایجاد نظارت بیشتر بر امورات و برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده در ماه محرم الحرام در این شهرستان شد و گفت :دشمنان به دنبال ترویج فساد هستند و از همه مسئولان ، مردم و جوانان جامعه انتظار داریم که بر اساس فرموده های قرآن و الگو برداری از راه و روش زندگی پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام حسین (ع) رفتار کنند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.