مهمترین مسئله خانواده جایگاهی است که باید در مدارس برای زن تعریف شود
27 تیر 1402 - 19:12
شناسه : 10387
بازدید 51
3
دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی: دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مهمترین و اصلی ترین مسئله در خانواده جایگاهی است که باید در مدارس برای زن تعریف شود و فرهنگیان می‌توانند در این راستا به آن بهاء بدهند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام محمد جنتی، دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی در نشست هم‌اندیشی جهاد تبیین ویژه معلمین که 27 تیر ماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد ضمن اشاره به مسئله عفاف و حجاب در جامعه اظهارداشت: مسئله عفاف و حجاب در جامعه نباید با محجور بودن و در خانه ماندن پیوند بخورد بلکه می‌تواند باعث شکوفایی استعداد زنان گردد.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) افزود: زنان ما رهبران این انقلاب و عنصری‌ترین و محوری‌ترین نقش را در مدیریت خانواده و جامعه دارند.

حجت‌الاسلام جنتی عنوان کرد: مهمترین پایگاه حفظ جامعه ما در مقابل خطرها خانه و مادر خانواده است و اگر به آن بهاء بدهیم در این راه موفق می‌شویم.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره سبک زندگی نظام سرمایه داری غربی گفت: در نظام سرمایه‌داری غرب زن به عنوان بهترین نیروی تبلیغاتی، کارگری و عنصر مصرف کننده است و هویت او بدون مادر و همسر بودن ارزش پیدا می‌کند .

وی اظهار کرد: امروز دختران و زنان ما در جامعه از خیلی از مسائل در جامعه مصنون می‌شون و اگر خانواده از هم بپاشد با کوچکترین ضربه درچار مشکل خواهند شد.

حجت‌الاسلام جنتی زن را به عنوان عنصر مدیر عاطفی و خانواده در جامعه نام برد و افزود: زن باید به جایگاه واقعی خود در جامعه برگردد و اگر بخواهیم در جامعه از مسئله خانواده حمایت کنیم باید جایگاه زن را به معنای کلمه ارج و به بالاترین حد برسانیم.

وی عنوان کرد: امروز نپرداختن به مسئله حجاب و عفاف موجب می شود در رقابت‌های غلط ظاهر‌نمایی سبفت بگیرد.

وی با اشاره به تمایلات دختران جامعه به عنوان مهمترین مسئله برای هدایت به حجاب و عفاف اظهار کرد: اگر نقش اجتماعی خانم در جامعه مشهود باشد و مشاورین و معلمین در مدارس و مراکز آموزشی آن را پیدا کنند می‌توانند دختران پیرامون خود را اصلاح و آنان را بیشتر با نقش اجتماعی آشنا و هدایت کنند.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به اهداف غرب در راه منحرف کردن دختران و جوانان ما از آرمانهای انقلاب اسلامی افزود: مسیری که غرب و نظام سرمایه داری با از بین بردن عفاف و حجاب شروع کرده است انتهای آن خروج از خانه و خانواده است و هر چه ترویج پیدا کند دختران جامعه از مدیریت خانواده فاصله گرفته و ما باید در این راستا هوشیارانه رفتار کنیم.

گفتنی است در پایان حاضرین در این نشست به بحث و گفتگو پیرامون مطالبات ارائه شده پرداختند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.