جهیزیه به زوجین نوعروس تحت پوشش کمیته امداد اعطا شد.
28 تیر 1402 - 9:46
شناسه : 10402
بازدید 44
4

  به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، این مراسم با حضور ماموستا شیرزادی امام جمعه  مریوان و سرهنگ لطیفی جانشین فرمانده سپاه مریوان وسرپرست کمیته امداد آقای حیدری وبا حضور کارمندان  اداره تبلیغات اسلامی وسایرمسئولین شهرستان  برگزار گردید. ماموستا شیرزادی ضمن تبریک تشکیل خانواده به زوجین، و با ارائه اینکه در اسلام […]

پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، این مراسم با حضور ماموستا شیرزادی امام جمعه  مریوان و سرهنگ لطیفی جانشین فرمانده سپاه مریوان وسرپرست کمیته امداد آقای حیدری وبا حضور کارمندان  اداره تبلیغات اسلامی وسایرمسئولین شهرستان  برگزار گردید.

ماموستا شیرزادی ضمن تبریک تشکیل خانواده به زوجین، و با ارائه اینکه در اسلام هیچ بنیادی محبوب‌تر از نهاد خانواده بنیان‌گذاری نشده است و هدف از تشکیل خانواده در اسلام نیز رسیدن به آرامش روحی و روانی است، گفت: تشکیل خانواده به منزلۀ رسیدن به تقوا و سازندگی اخلاقی است.

 وی گفت: بر اساس آیات قرآن، خانواده کانون محبّت و رحمت است و هر چقدر این مودّت و رحمت بیشتر باشد، خانواده مستحکم‌تر است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نیز تصریح کرد: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی ایرانی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است که ارزش هر سری به مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال است.

وی افزود: تأمین و اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت مردم خیر و نیکوکار یکی از اقدامات این نهاد است‌.

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.