مروجان عرصه عفاف و حجاب در سنندج تجلیل شدند
27 تیر 1402 - 19:14
شناسه : 10410
بازدید 60
3
با حضور دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی؛ در همایشی با حضور دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی، مروجان عرصه عفاف و حجاب شهرستان سنندج تجلیل شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت‌الاسلام محمد جنتی رئیس ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی در همایش فعالان عرصه عفاف و حجاب و تجلیل از مروجان این عرصه که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: زن قوی‌ترین عنصر تبلیغاتی دشمن در مصرف کالا است و بهترین کارگر در اقتصاد نظام غربی و همچنین بهترین عنصر مصرف‌کننده به شمار می‌رود.

 

وی با بیان اینکه زن موفق در غرب مدلینگ، خواننده و رقاصه است، افزود: این زنان بدون نقش مادری و همسری هستند و به شدت مصرف را بالا می‌برند.

 

رئیس ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: برای نقش‌آفرینی زنان در جامعه باید تدبیر کرد چون زن با پوشش خود در جامعه در بهترین لایه‌های اجتماعی نقش‌آفرین،موفق و موثر بوده‌اند.

 

حجت‌الاسلام جنتی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف نباید شکاف اجتماعی ایجاد کند، گفت: بانوان بی‌حجاب تصور می‌کنند بی‌حجابی آزادی است در حالیکه بی‌حجابی هرزگی است و مدل مواجه ما با خانمی که کشف حجاب کرده مهم است.

 

وی عنوان کرد: غرب، زن را در جامعه ابزار نظام سرمایه‌داری و تبلیغات اقتصادی خود می‌داند و باید این موارد بیان شود تا جامعه ما خلا تبیینی نداشته باشد و بانوان آگاه شوند.

 

رئیس ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: بانوان محجبه می‌توانند با همراه کردن بدنه عمومی با حجاب و عفاف، این مهم را برای همه افراد جامعه درست تبیین کنند.

 

حجت‌الاسلام جنتی با بیان اینکه‌ امروز دشمن محاصره تبلیغاتی را برای ما برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیشترین تحرکات دشمن را تحرکات رسانه‌ای بیان کردند و‌ امروز در محاصره تبلیغاتی دشمن هستیم.

 

وی اعلام کرد: حجاب نتیجه سبک زندگی و مدیریتی است و  باید ریشه‌های حجاب و عفاف را بیابیم و ظرفیت‌ها و زیرساخت‌هایی که در جامعه داریم برای ترویج عفاف و حجاب بکار ببریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.