اگر عشق به اهل بیت و ولایت نباشد، عبادت ارزش آنچنانی ندارد
02 مرداد 1402 - 14:07
شناسه : 10469
بازدید 41
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: جلسه هماهنگی هیئت های مذهبی و عزاداری شهرستان کامیاران جهت برگزاری مراسم ایام محرم در این شهرستان با حضور مسئولین هیئت هایمذهبی در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد .
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران ضمن تقدیر از مسئولین هیئت های مذهبی ،اظهار داشت:: اگر عشق به اهل بیت و ولایت نباشد، عبادت ارزش آنچنانی ندارد.
وی تاکید کرد: فلسفه وجودی هیأت مذهبی صیانت از سیره اهل بیت علیه السلام و فرهنگ‌ سازی جهت پیشرفت اهداف عالیه انقلاب اسلامی در جهت زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت عجل الله است .
خدمات خالصانه در هیئت امام‌ حسین(ع)، خُرد و کلان ،زن و مرد نمی شناسد، و این خدمت بالاترین سرمایه ما است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و پرچم امام حسین(ع) را بالا نگهداریم.
در ادامه گفت: ذکر مصیبت به امام حسین (ع) گناهان را نابود میکند، و لذا اشک ریختن فقط اشک احساسی نیست، یک اشک معرفتی فقط نیست، بلکه این اشک، یک حُلقه و گره قلبی و لبیک به امام حسین است.
ایشان ادامه داد: در زیارت اربعین امام حسین آمده، یا امام حسین اگر چه در آن روز من در آن روز نبودم شما را یاری کنم اما امروز هستم که راه تو را ادامه دهم، لذا توفیق خدمت است، خادم و پیرغلام خانه امام حسین باشیم.
وی افزود: اهل دنیا و ایمان ها در حالت تغییر هستند، استکبار و شیاطین عقده ها را گره کردند با تمام وجود خود را به میدان آمدند تا فرهنگ امام حسین را از ما بگیرند. لذا ما با زنده نگهداشتن قیام‌ امام حسین(ع) و شور و هیجان حسینی، در عالم انقلاب کردیم و نخواهیم گذاشت دشمن به اهداف خود برسد.
وی عنوان کرد: قطعا اگر زیرساخت های کافی در شهر شود، ازدحام جمعیت و عشق و شور بیشتر از این خواهد بود و تردد زوار چندین برابر خواهد شد.
وی تاکید کرد: باید سعی کنیم میزبان خوبی برای عزاداری امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) باشیم،آنگونه عزاداری کنیم کسی که فاصله دارد در مجلس بشیند، اشتیاق شرکت در مجلس برای او فراهم گردد.
وی گفت: آن چیزی که می تواند بدون شک تمام‌ نیازها در هیئت ها را برطرف کند، همه مردم را پای کار بیاوریم، لذا تمام اسباب عزاداری فراهم خواهد شد، برنامه ریزی، پای کار آوردن مردم دو اصل مهم است و هر کسی یک درهم برای امام حسین(ع)خرج کند ، خدا در دنیا هفتاد برابر به آن پاداش می دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.