همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در شهرستان قروه برگزار شد
30 تیر 1402 - 13:29
شناسه : 10534
بازدید 126
9
همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در سومین روز از ایام سوگواری سالار شهیدان در مصلی نماز جمعه شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام این خبر اظهار داشت:همزمان با سومین روز از ایام سوگواری شهدای دشت نینوا، مادران قروه‌ای با ملبس کردن نوزادان‌شان به لباس عاشقی سالار دشت کربلا و گردآمدن در همایش شیرخوارگان حسینی جلوه‌های نابی از عرض ارادت به باب الحوائج شش‌ماهه کربلا را خلق کردند.

در این همایش بزرگ که به همت اداره تبلیغات اسلامی و ستاد نماز جمعه شهرستان قروه در مصلی نماز جمعه برگزار شد جمع کثیری از مادران با در آغوش داشتن نوزادان و شیرخوارگان خود به پیشگاه سید و سالار شهیدان و سرباز شش‌ماهه آن امام، حضرت علی‌اصغر(ع) عرض ارادت کرده و اشک ماتم بر شهادت آن حضرت ریختند.

مادران قروه‌ای در این گردهمایی معنوی با بلند کردن نوزادان‌شان برروی دست معنای عمیق شهادت دردانه شش ماهه اباعبدالله الحسین(ع) را در راه حفظ دین و اتمام حجت با عهد‌شکنان سپاه کفر متجلی ساخته و فرزندان خود را فدائیان علی اصغر امام حسین(ع) و سربازان کوچک ولایت معرفی کردند.

گفتنی است: در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) آقایان سیروس مالکی، حسن صادقی و علی کریمی همراه بود، مادران قروه‌ای با به روی دست گرفتن فرزندان خود آنها را نذر ظهور امام زمان(عج) کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.