برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم الحرام در حسینیه بانه
31 تیر 1402 - 11:16
شناسه : 10578
بازدید 101
3
مراسم عزاداری شب چهارم  محرم الحرام در حسینیه خاتم الأنبیاء شهرستان بانه برگزار شد. در این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام نوری طبق بیانیات مقام معظم رهبری (ره) در مورد دین داری در خانواده تأکید کردند و فرمودند: در تشکیل خانواده و در حفظ آن باید احکام اسلامی را رعایت کرد تا خانواده، سالم و در اوج باقی بماند. از این رو، در خانواده های دین دار که زن و شوهر به این حدود اهمیت می دهند، سال های متمادی بدون ناخرسندی با هم زندگی می کنند. محبت زن و شوهر به هم باقی می ماند و جدایی شان از هم سخت است و دل در گرو محبت یکدیگر دارند. این نیکی ها و این محبت هاست که بنای خانواده را ماندگار می کند و اسلام نیز به این امور ارزش بسیار می نهد. اگر روش های اسلامی رواج یابد، خانواده ها مستحکم خواهد شد، چنان که در گذشته های ما زمانی که هنوز ایمان مردم سالم تر و کامل تر بود، خانواده، کانونی پایدار و مطمئن بود. زن و شوهر به هم علاقه مندتر بودند. فرزندان در محیط های امن و سالم تری پرورش می یافتند. حالا هم راه همین است. بیشتر آن خانواده هایی که دستورهای اسلامی را رعایت می کنند، خانواده هایی محکم تر، بهتر و محیط های امن تری برای فرزندان و کودکان خواهند بود. 
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، مراسم عزاداری ایام محرم در حسینیه بانه برگزار شد.

حجت الاسلام نوری از روحانیون این شهرستان در این مراسم اظهار کرد: در تشکیل خانواده و در حفظ آن باید احکام اسلامی را رعایت کرد تا خانواده، سالم و در اوج باقی بماند. از این رو، در خانواده های دین دار که زن و شوهر به این حدود اهمیت می دهند، سال های متمادی بدون ناخرسندی با هم زندگی می کنند.

وی بیان کرد: محبت زن و شوهر به هم باقی می ماند و جدایی شان از هم سخت است و دل در گرو محبت یکدیگر دارند. این نیکی ها و این محبت هاست که بنای خانواده را ماندگار می کند و اسلام نیز به این امور ارزش بسیار می نهد. اگر روش های اسلامی رواج یابد، خانواده ها مستحکم خواهد شد.

وی تصریح کرد: در گذشته های ما زمانی که هنوز ایمان مردم سالم تر و کامل تر بود، خانواده، کانونی پایدار و مطمئن بود. زن و شوهر به هم علاقه مندتر بودند و فرزندان در محیط های امن و سالم تری پرورش می یافتند. حالا هم راه همین است. بیشتر آن خانواده هایی که دستورهای اسلامی را رعایت می کنند، خانواده هایی محکم تر، بهتر و محیط های امن تری برای فرزندان و کودکان خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.