رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز معرفی شد
31 تیر 1402 - 23:27
شناسه : 10623
بازدید 386
17
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی یه عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز معرفی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استات کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز اظهار کرد: وظیفه این سازمان به عنوان یک نهاد تبلیغی، تبلیغ اسلام ناب و اصیل در میان آحاد مختلف مردم جامعه و تسهیل گری و حمایت از فعالیت‌های دینی، مذهبی و مردمی است.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: سیاست تبلیغات اسلامی در کشور تصدی‌گری نیست بلکه پشتیبانی از نهادهای مردمی و کسانی است که در راه نظام و اسلام فعالیت انجام‌ می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت نوجوانان عنوان کرد: همزمان با دیگر نقاط کشور «بنیاد نوجوان» در استان کردستان تاسیس شده است که جامعه هدف برنامه‌های این بنیاد نوجوان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطر نشان کرد: در هفته گذشته سهمیه یک‌هزار نفری در اردوی طرح امین شرکت کردند.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم بانوان اظهار کرد: نهضت پیشرفت بانوان با هدف اشاعه فرهنگ دینی با استفاده از توان بالای بانوان ایجاد شد تا از توان و ظرفیت این بخش نهایت استفاده صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره جنگ روایت‌ها به دسیسه و توطئه‌های گوناگون و مخرب دشمن اشاره و بیان کرد: وقتی دشمن با تهدید و حمله نظامی و فشار اقتصادی و تحریم‌ها نتوانستند راه به جایی ببرند اکنون می‌خواهند با امپراطوری رسانه‌ای به اهداف شوم خود برسند و جامعه تبلیغی و دینی و افراد دغدغه‌مند فرهنگ این مملکت امروز در نوک پیکان این جنگ قرار دارند.

جعفر فرماندار سقز نیز در این آئین که با حضور مدیرکل، امام جمعه، جمعی از روسای ادارات، روحانیون و مسئولان کانون‌های تبلیغی برگزارشد، اظهار داشت: فعالان فرهنگی و هنری و ادارات حوزه فرهنگ و هنر برای هم افزایی و ارتقای شاخص‌ها تلاش کنند.

توان با بیان اینکه، موازی کار ادارات به حوزه فرهنگ لطمه می‌زند خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌ها از جمله ادارات و نهادها و حوزه هنری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و هنری فاخر شد.

وی از رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی خواست تا با عزم جهادی، بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در  جهت برگزاری مراسم‌های ملی و رسمی کشور تلاش کند.

فرماندار سقز با اشاره به برگزاری تئاتر استانی اخیر در سقز عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان نیاز است و ادارات باید در این راستا همت گمارند.

وی تصریح کرد: نیاز است با همکاری ادارات، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته در این شهرستان برگزار شود.

در این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین جمادیان تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رستمی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.