در برابر برهم‌زنندگان آرامش مردم سکوت نمی‌کنیم/ با عاملان جنایتکار واقعه تلخ شاهچراغ برخورد جدی شود
11 آبان 1401 - 13:09
شناسه : 1067
بازدید 106
3
امام جمعه موقت سنندج: امام جمعه موقت سنندج برخورد جدی با عاملان جنایتکار واقعه تلخ شاهچراغ را ضروری خواند و گفت: حفظ امنیت را با هیچ‌چیزی معامله نمی‌کنیم و اگر کسانی بخواهند این آرامش‌مان را بر هم بزنند سکوت نخواهیم کرد و قاطعانه در برابر آنها می‌ایستیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت از استان کردستان، ماموستا معروف خالدی، امام‌جمعه موقت سنندج در مراسم گرامیداشت هفتم شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز که با حضور مسئولان و مردم فرهنگی و ولایت مدار سنندج در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد:  امروز مردم فهیم سنندج از شیعه و سنی دور هم گرد آمده تا این حادثه تروریستی را محکوم کنند.

 

وی با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و براساس آنچه خداوند در قرآن می فرماید نزد حق‌تعالی روزی می‌خورند، افزود: خون پاک شهدا ضامن انقلاب و ارزش های دینی ماست و ما به عنوان حافظان خون شهدا باید حافظ انقلاب باشیم.

 

امام جمعه موقت سنندج  برخورد جدی با عاملان جنایتکار واقعه تلخ  شاهچراغ را مورد تاکید قرار داد و گفت: حادثه تروریستی در  شیراز نشان داد که این گروه‌ها تکفیری به هیچ چیزی معتقد نبوده و اصل اسلام را هدف قرار داده است.

 

ماموستا خالدی افزود: داعشیان تروریست با نام دین، خون مسلمانانانی که مشغول عبادت خداوند بودند را در حرم شاه چراغ بر زمین ریخت و  این عزیزان را مظلومانه به شهادت رساندند.

 

وی در ادامه به اهمیت امنیت و سلامتی به عنوان دو مولفه مهم از دیدگاه دین اسلام پرداخت و گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت ارزشمندی است که تا زمانی که آن را دست ندهیم، قدر این نعمات الهی را نمی‌دانیم.

 

وی افزود: جنایت تکفیری‌ها و هرگونه کشت‌وکشتار و ریختن خون انسان‌ها محکوم از منظر دین مبین اسلام محکوم است.

 

امام جمعه موقت سنندج  با بیان اینکه جهاد رسول الله جهاد تهاجمی نبوده و هیچ‌گاه به هیچ کسی حمله نکرده.اند، گفت: اینها به نام اسلام مردم را به شهادت می‌رسانند و بدترین جنایت‌ها در کشورهای اسلامی رقم می‌زنند.

 

ماموستا خالدی در ادامه با تاکید براینکه انتقاد و اعتراض مسالمت‌آمیز حق انسان است، گفت: اعتراض در قالب راهپیمایی‌ها و تجمع‌های مسالمت‌آمیزی انجام شود اینکه به نام اعتراض امنیت مردم را به خطر می‌اندازند درست نبوده و باید با اغتشاشگران برخورد شود.

 

وی افزود: اعتراضات به حق مردم باید از سوی مسئولان پیگیری و پاسخ داده شود حل مشکلات اقتصادی مطالبه به حق مردم است.

 

امام جمعه موقت سنندج  تصریح کرد: مسئولان باید فکری برای رفع مشکلات مردم و گرانی‌ها بکنند و راهکارهای علمی و قابل عملیاتی شدند در این راستا بیندیشند.

 

ماموستا خالدی با بیان اینکه امنیت امروز بیش از هر زمانی نیاز جامعه است، گفت: حفظ امنیت را با هیچ‌چیزی معامله نمی‌کنیم و اگر کسانی بخواهند این آرامش‌مان را بر هم بزنند سکوت نخواهیم کرد و قاطعانه در برابر آنها می‌ایستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.