برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان مریوان
05 مرداد 1402 - 13:33
شناسه : 10729
بازدید 37
1
 به همت اداره تبلیغات اسلامی محفل انس با قرآن کریم  به مناسبت ایام سوگواری  امام حسین (ع)در حسینیه سیدالشهداء شهرستان مریوان برگزار گردید.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی  استان کردستان،  این محفل  با تلاوت  آیاتی از کلام الله مجید  توسط آقای کاظم ابدالی  آغاز گردید .

این محفل که به مناسبت هفته امر به معروف ونهی از منکر وایام شهادت امام حسین(ع) ونیز در راستای محکومیت اهانت به قرآن کریم در ساعت 21:30در حسینیه سیدالشهداء  برگزار  گردید وسپس حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در سخنان خود با  اشاره به  آیه (( إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُون  ما قرآن را نازل کردیم; و ما بطور قطع آن را حفظ مى کنیم.)) خداوند خود وعده داده است که از این کتاب آسمانی محافظت کند.

وی گفت: اهانت به ساحت قرآن مجید در کشور سوئد، اقدامی ناشی از کینه و بغض عمیق نسبت به دین مقدس اسلام و ارزش های والای آن است؛ اقدامی که خلاف تمام ارزش های انسانی و به بهانه آزادی با توهین و جسارت به مقدسات قریب به ۲ میلیارد مسلمان انجام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت:توهین به مقدسات دینی و اِعمال رفتارها و مقررات اهانت‌آمیز، در تمام ادیان الهی امری مذموم بوده و غیرقابل تحمل است. ارزش‌های دینی که برخاسته از فطرت الهی و نجات‌بخش بشریت است، همیشه باید مصون از تعرض، اهانت و دست‌اندازی باقی بماند.

ودر پایان افزود: واکنش های شدید کشورهای اسلامی به این جسارت مورد حمایت دولت سوئد نشان می دهد که جهان اسلام هیچ تسامحی بر سر ارزش های والای اسلامی خود ندارد و در مقابل اهانت کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم همواره خواهد ایستاد.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.