مراسم  تقدیر از الگوهای برتر حوزه امر به معروف ونهی از منکر
05 مرداد 1402 - 13:28
شناسه : 10752
بازدید 254
5
آئین تقدیر از فعالان امربه‌معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف  در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان مریوان برگزار شد.
پ
پ

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، در تاریخ  2/05/1402طی مراسمی از چهره های  برتر امر به معروف و نهی از منکر که با حضور ماموستا شیرزادی امام جمعه و آقای احمدی  فرماندار این شهرستان وحجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تیلیغات اسلامی که در سالن همایش  سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار گردیدبا دادن لوح تقدیر از آنها  تجلیل به عمل آمد .

ـ به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر ، مراسم تجلیل از الگوهای برتر امر به معروف در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد کە در این مراسم از زحمات حجت الاسلام ورهرام تجلیل بە عمل آمد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  مریوان با تاکید بر بعد اجتماعی حجاب و اینکه این امر حریم عمومی جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد، گفت: کوچک شمردن گناه یکی از گناهان کبیره است و احیای امر به معروف، نیاز به قبح‌انگاری کوچک شمردن گناهان در جامعه دارد و این امر، نیازمند فرهنگسازی است.

او حکم شرعی حجاب را به‌عنوان بعد شخصی این فریضه دانست و تصریح کرد: در زمان تشکیل حکومت اسلامی برقراری قانون حجاب در بعد اجتماعی از طریق کتاب، عقل و قانون، واجب است و مسئولین باید به حجاب اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: حجاب فریضه است و باید دقت کرد که فریضه قانون واجب الهی و تغییر ناپذیر است بنابراین به مرور زمان حتی در اثر مصلحت نمی توان این قانون را تغییر داد.

حجت الاسلام ورهرام تصریح کرد: متأسفانه امروز مردم در بیشتر کشورهای دنیا به دنبال آزادی جنسی هستند که باید دقت کرد که قانون آزادی جنسی در تضاد مستقیم با آیات قرآن کریم است و به بهانه مصلحت و یا سایر موراد نمی توان حجاب و حیا را از جامعه حذف کرد.

ماموستا شیرزادی با اشاره به اینکه منشاء بسیاری از فسادهای اخلاقی عدم پایبندی به حجاب و حیا است، گفت: زنا و مفاسد اخلاقی برکت را از جامعه دور کرده و موجب مرگ ناگهانی می شود.

وی افزود: اگر می خواهیم فرزندان ما به حجاب و عفاف پاینبد باشند باید از همان ابتدا فرهنگ حجاب و عفاف را به آنها آموزش داده و آنها را بر مبنای جنسیت تربیت کرده و حریم ها را به آنها یادآروی کنیم.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.