برپایی ایستگاه صلواتی از اول ماه محرم تا پایان ماه محرم در موکب باب الحوائج دهگلان
04 مرداد 1402 - 14:10
شناسه : 10776
بازدید 129
3

ه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان : از اول ماه محرم تا پایان ماه محرم هر روز در موکب باب الحوائج شهرستان دهگلان ایستگاه صلواتی به منظور توزیع نذورات ( شربت ) برپا گردیده است . حجت الاسلام موسوی افزود : امسال توزیع نذورات در شهرستان دهگلان کاملاٌ ساماندهی شده و با […]

ارسال توسط :
پ
پ

ه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان : از اول ماه محرم تا پایان ماه محرم هر روز در موکب باب الحوائج شهرستان دهگلان ایستگاه صلواتی به منظور توزیع نذورات ( شربت ) برپا گردیده است .
حجت الاسلام موسوی افزود : امسال توزیع نذورات در شهرستان دهگلان کاملاٌ ساماندهی شده و با محوریت مراکز نیکوکاری انجام می‌شود یعنی هدایت نذورات عزاداران سید الشهدا (ع) در ماه محرم به سوی مددجویان و نیازمندان ساکن در شهر دهگلان می باشد .
وی افزود توزیع نذورات با هدف دستگیری از نیازمندان فقط مختص به ماه محرم نبوده و تلاش براین است که انشاء الله در سایر مناسبتها نیز محوریت توزیع نذورات و یا اهداء بسته های معیشتی نیازمندان و مدد جویان کمیته امداد و جامعه هدف بهزیستی باشد .
ایشان ادامه داد ماه محرم بهترین ظرفیت برای دستگیری از ضعفا و نیازمندان میباشد و امید است با بهره گیری از ظرفیت عظیم این ماه بتوانیم قدمی در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی برداریم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.