برپایی مراسم عزاداری ایام محرم 1402 در حسینه سیدالشهداء رستگاران شهرستان دهگلان
04 مرداد 1402 - 13:42
شناسه : 10787
بازدید 149
11
مراسم عزاداری ایام محرم 1402 در حسینه سیدالشهداء رستگاران شهرستان دهگلان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ مراسم عزاداری ایام محرم 1402 در حسینه سیدالشهداء رستگاران شهرستان دهگلان هر روز رأس ساعت 21 شب با حضور مسئولین ادارات و مردم با مداحی و سخنرانی برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی افزود: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هرشب در حسینه رستگاران شهرستان دهگلان برگزار می شود.

وی ادامه افزود: در این مراسمات عزادری که همراه با مداحی و سخنرانی یکی از روحانیونی که از طرف تبلیغات اسلامی دعوت می گرد تلاش میشود که در کنار پرداختن به ابعادی عاطفی و حماسی نهضت عاشورا سایر ابعاد و زوایای آن نیز مورد تامل و وارسی قرار گیرد و: افزون بر چشم دل با چشم عقل و خرد نیز در این واقعه نظر شود.

بی تردید این تحول دستاوردی مبارک است که نتایج ارزشمندی را به بار می آورد. ما می بایست با یک نگرشی جامعتر و عمیقتر به واقعه عاشورا بپردازیم و از این رهگذر آموزه های الهی آن را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

وی گفت: ماه محرم بهترین ظرفیت برای مقابله با آسیبهای اجتماعی میباشد و مانیز انشاء الله بهره گیری لازم از این ماه را جهت افزایش معرفت عاشورایی خواهیم داشت .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.