اقامه نماز ظهر عاشورا در مریوان
06 مرداد 1402 - 18:15
شناسه : 11031
بازدید 101
7
نماز ظهر عاشورا با حضور گسترده عزاداران حسینی به امامت ماموستا کریمی امام جمعه موقت مریوان برگزار شد.
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان, عاشقان و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام و مردم مومن و ولایت‌مدار  شهرستان مریوان ظهر امروز جمعه 6 مرداد 1402 در دهمین روز ماه محرم الحرام، به یاد آخرین نماز سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) و یاران باوفایش در کربلا، نماز ظهر عاشورا را به جماعت اقامه کردند.

حسینیه سیدالشهداء شهرستان مریوان امروز میزبان نمازگزارانی بودند که با شور و شعور حسینی، هم عزاداری کردند و هم به اقامه نماز پرداختند تا عشق و اردات خود را به ساحت حضرت ثارالله و شهدای دشت نینوا نشان دهند.

ماموستا کریمی امام جمعه موقت شهر مریوان به امامت نماز وحدت آفرین ظهر عاشورا پرداخت و در ادامه حجت الاسلام ورهرام نماز عصر را برای عزاداران حسینی اقامه نمود.

از ساعات اولیه صبح امروز عزاداران حسینی شهرستان مریوان رای قهرمانان حماسه تاریخ ساز کربلا، عزاداری و سوگواری کرده و اشک ماتم ریختند و در ادامه با حضور خود در صفوف نماز جماعت صحنه‌هایی از دلدادگی و ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام را به نمایش گذاشتند.

خیل عظیم عزاداران و سوگواران حسینی که در این ۱۰ روز اوج ارادت خود را به حضرت اباعبدالله (ع) و یاران باوفایش در کربلا نشان داده بودند، ظهر امروز علاوه بر اقامه نماز جمعه در مصلی‌های سراسر کشور، به یاد آخرین نماز سیدالشهدا (ع) و با اعلام هم‌پیمانی با مکتب سرور و سالار شهیدان، نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.