برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کانون ارغوان سقز
12 آبان 1401 - 23:18
شناسه : 1108
بازدید 65
5
میترا طاعتی مسئول کانون فرهنگی تبلیغی ارغوان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و دینی در کانون ارغوان برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

میترا طاعتی مسئول کانون فرهنگی ارغوان شهرستان سقز در گفتگو با روابط عمومی اداره سقز اظهار کرد: کانون فرهنگی تبلیغی ارغوان در سال99 بعد از اخذ مجوزهای شروع به فعالیت کرد.

وی با اشاره به تعداد اعضا این کانون فرهنگی بیان داشت: مخاطبین کانون ارغوان شامل تمامی رده‌های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان، از هر دو طیف خانم و آقا، خصوصا دانش‌آموزان هستند که به بیش از 70 نفر مستقیما خدمات ارائه می‌کند.

وی عنوان کرد: فعالیت های شاخص این کانون ارغوان در چند حوزه فعالیت های دینی، آموزشی و فرهنگی طراحی و اجرا میشود .
مسئول کانون فرهنگی ارغوان شهرستان سقز در خصوص فعالیت‌های آموزشی در سالجاری اظهار کرد: کانون ارغوان فعالیت خود را با برگزاری برنامه ها و نمایشگاه های داخل کانون توانسته رضایت حداکثری تمامی دانش آموزان و اولیای آنها را جلب نماید ، کانون ارغوان در تمامی برنامه ها ، مسابقات ابلاغی و جلسات و نشست های ابلاغی از طرف سازمان شرکت کرده است.

میترا طاعتی خاطرنشان کرد:کانون ارغوان در نظر دارد با تهیه ی بروشور و برگزاری نشست های عفاف و حجاب و فرهنگ اقامه ی نماز تحت نظارت و کمک سازمان تبلیغات اسلامی به بهتر شدن فرهنگ اسلامی این شهر کمک کند.

وی در خصوص فعالیت آموزشی اذعان داشت: در زمان تعطیلی مراکز آموزشی و فرهنگی این مرکز تمامی کلاس های خود را به فضای مجازی منتقل کرد و فعالیت های خود را آنجا ادامه داد.

وی افزود:در کانون ارغوان کارگاه هایی از جمله کارگاه مادر و کودک و کارگاه مسی پلی برگزار می شود .کارگاه مادر و کودک به هدف همکاری و تعامل بیشتر مادر و کودک و یادگیری کار گروهی با کودکان دیگر و تقویت هوش و پرورش خلاقیت ، کمک به کشف و پرورش استعدادهای کودک ، آشنایی با نقاط ضعف و قوت فرزند تقویت مهارتهای اجتماعی و دوست یابی کودکان برگزار می شود .

وی ادامه داد یکی دیگر از فعالیت های کانون ارغوان برگزاری کارگاه مسی پلی است که این کارگاه به تقویت رابطه عاطفی مادر و کودک ؛ تخلیه هیجان ، آشنایی با رنگ ها افزایش مهارت دستوری ، تقویت حس لامسه و مهارت لامسه و مهارت حرکتی ریز ، تقویت روابط اجتماعی و مهارت حسی و حرکتی است . برگزاری مراسمات مولودی خوانی و روان خوانی قرآن کریم از دیگر برنامه های آتی این کانون می باشد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.