غرس نهال در 20 هکتار زمین توسط کانون فرهنگی تبلیغی سروش آسمانی سنندج
10 مرداد 1402 - 13:22
شناسه : 11116
بازدید 58
4
کانون فرهنگی تبلیغی سروش آسمانی سنندج در راستای اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد اصله نهال و در قالب انعقاد تفاهمنامه همکاری با اداره منابع طبیعی استان کردستان ، غرس نهال در 20 هکتار زمین را انجام خواهد داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ پویا محمدی، مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سروش آسمانی سازمان تبلیغات اسلامی سنندج اظهار داشت: در این تفاهم‌نامه کانون فرهنگی تبلیغی سروش آسمانی مکلف به غرس نهال در سطح ۲۰ هکتار در محدوده روستای خلیفه ترخان بخش حسین‌آباد شهرستان سنندج است.

وی افزود: با توجه به اینکه مخاطبین کانون را نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تشکیل می‌دهد فعالیت در حوزه‌ آسیب شناسی فرهنگی و اجتماعی در جامعه می‌تواند اثر مطلوبی داشته باشد.

محمدی با اشاره به همکاری کانون با اداره منابع طبیعی عنوان کرد: ايجاد بستر مناسب جهت شناسايي، رشد و شكوفايي استعدادها و توانايي‌هاي جوانان و نوجوانان در جهت کاشت نهال برای ترویج فرهنگ درخت و درخت کاری و آبادانی زمین است.

مسئول کانون فرهنگی سروش آسمانی افزود: وجود جنگل‌ها و درختان به عنوان منابع ارزشمند الهی، تکیه‌گاه مطمئنی برای تداوم و بقای موجودات زنده از جمله انسان است و در تعلیمات دینی ما و در سنت انبیا و اولیا الهی درختکاری، آبیاری و آباد کردن زمین عبادت محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ کانون فرهنگی تبلیغی سروش آسمانی از سال 1398 زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به فعالیت گسترده فرهنگی، اجتماعی در سطح شهرستان سنندج نموده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.