تجمع طلاب خواهر اهل سنت سنندج در اعتراض و محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم
10 مرداد 1402 - 12:25
شناسه : 11119
بازدید 50
4
جمعی از طلاب اهل سنت سنندج در اعتراض و محکومیت به هتک حرمت ساحت قرآن کریم با تلاوت آیاتی از این کلام نورانی این اقدام را محکوم کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ سیده روشنگ جعفری، مسئول هیئت امام حسن عسگری(ع) وابسته به تبلیغات اسلامی سنندج و مدرس حوزه در این تجمع ضمن محکوم کردن هتک حرمت قرآن کریم که در برخی کشور‌های اروپایی صورت گرفته اظهار داشت: ما طلاب اهل سنت استان کردستان محکومیت خود را نسبت به هتک حرمت به کلام الهی وسوزاندن آن اعلام می‌داریم.

وی افزود: دشمنان باید بدانند با سوزاندن کلام خدا هرگز نور اسلام خاموش نمی‌شود و ما آمادگی خود را در برابر هرنوع توهین به شعائر اسلامی اعلام می‌داریم و جان و مال خود را فدای کلام خدا می‌کنیم.

جعفری با اشاره به اينكه تدبر در قرآن بايد همراه با فكر كردن و انديشيدن و تأمل در آيات الهی باشد عنوان کرد: یهود و نصارا باید بدانند با سوزاندن کلام الهی نور اسلام خاموش نمی‌شود زیرا قرآن در سینه میلیون‌ها طفل مسلمان جا دارد .

مسئول هئیت امام حسن عسکری(ع) و مدرس حوزه اهل سنت گفت: حرکت گستاخانه دشمنان و بی‌احترامی به کلام خدا ناشی از ترس آنها از وحدت و اتحاد مسلمان است وغافلند از اینکه در همین کلام الهی، خداوند فرموده است من خود حافظ ونگهدار قرآن هستم .

وی اظهار کرد: بهره‌گيری از آيات قرآن مختص گروه خاصی نيست و همه بايد استفاده مستقيم از قرآن بگيرند و این عمل با انديشيدن پيوسته و آرام صورت می‌گيرد تا بتوانيم اين هدف حكيمانه را درك كنيم.

گفتنی است؛ در این تجمع خواهران طلاب اهل سنت به قرائت آیاتی نورانی قرآن در روزهای اول دهه دوم محرم پرداخته و آمادگی خود را در برابر این بی‌احترامی و هتک حرمت اعلام داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.