بسیاری از برنامه‌های فرهنگی نیازمند اعتبار نیست
16 مرداد 1402 - 9:47
شناسه : 11148
بازدید 105
11
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: بسیاری از برنامه‌های فرهنگی نیازمند اعتبار نیست بلکه نیاز به اجرای صحیح و استفاده از ظرفیت‌های موجود دارد .
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در دیدار با عزت الله طیبی‌راد؛ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان بر گسترش تعامل و همکاری ادارات فرهنگی در راستای مطلوب برنامه‌ها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد خواه افزود: اداره تبلیغات اسلامی همواره حمایت و همکاری لازم را با تمامی ادارات بویژه مدارس داشته است و تلاش می کند این همکاری همچنان تداوم داشته باشد.

وی تلفیق نهادهای فرهنگی را از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی برشمرد و اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی باید با تاسی از آموزه‌های دینی و قرآنی در مدارس انجام شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندح با بیان این که تلاش می‌کنیم برنامه‌های فرهنگی برپایه حرکت‌های دینی شکل بگیرد گفت: برگزاری آزمون‌های قرآن از برنامه‌هایی است که با استقبال گسترده در مدارس با همکاری آموزش و پرورش می تواند انجام گیرد.

عزت الله طیبی راد، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نیز ضمن تقدیر از همکاری تبلیغات اسلامی در برنامه‌های اجرایی با اداره کل اظهار داشت: آموزش و پرورش نهاد تربیت و آموزش نسل آینده را در دست دارد و همه باید به این نهاد کمک کنند.

وی تصریح کرد: با همکاری و تعامل آموزش و پرورش و ادارات دینی و فرهنگی می‌توان به ایجاد انگیزه و روحیه بخشیدن به دانش آموزان کمک شایانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.