خبرنگاران در سنگر رسانه، با آگاهی برای رشد فرهنگی جامعه تلاش مضاعفی دارند
21 مرداد 1402 - 15:19
شناسه : 11185
بازدید 41
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: در عصر ارتباطات و اطلاعات خبرنگاران در سنگر رسانه، با آگاهي برای رشد و شكوفايي وتعالی فرهنگی جامعه تلاش مضاعفی دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران در عرصه رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها و خبرنگاران با نقش اثرگذار فرهنگی خود در تقویت فرهنگ دینی و معرفتی به ویژه در حال حاضر و جامعه امروزی نقش موثری دارند.
وی افزود: خبرنگاران به عنوان فعالان عرصه خبر، تلاشگرانه و خستگی‌ناپذیر دنبال انجام رسالت خود برای اعتلای فرهنگ، هنر، معارف دینی و آگاهی بخشی آحاد جامعه تلاش می‌کنند وگام در عرصه‌ای مقدس و بی انتها می‌گذارند که ثمره تلاش آن‌ها برای جامعه دانایی و آگاهی است.
حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: آگاهی بخشی رسالت‌های مهم اصحاب قلم از راهكارهای رفع برخی معضلات اجتماعی، فرهنگی و دینی در جامعه است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با اشاره به رسالت خبرنگار اظهار کرد: وظیفه خبرنگار نه‌ تنها ارسال خبر، بلکه اصلاح جامعه از طریق ارتقای فرهنگ و آگاهی بخشی است و این رسالتی است که تنها به انتشار خبر خلاصه نمی‌شود.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها و خبرنگاران روشن کردن افکار عمومی و بالابردن سطح معلومات جامعه است.
حجت‌الاسلام محمد خواه وظیفه یک خبرنگار را تلاش برای ترویج فرهنگ دینی و کاهش اثرات مخرب فرهنگ غیردینی در کشور عنوان کرد و افزود: خبرنگاران در فعالیت‌های رسانه‌ای خود باید اخبار مطابق با واقع را منتشر و صداقت را سر لوحه کار خود قرار دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.