هیئات مذهبی نقش محوری در تبیین فرهنگ دینی بر عهده دارند
12 آبان 1401 - 23:10
شناسه : 1120
بازدید 119
3
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: هیئات مذهبی نقش محوری در تبیین فرهنگ دینی بر عهده دارند.
ارسال توسط : نویسنده : ناصری
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌‌الاسلام جلیل مختاری نیا در جلسه هم انديشي شورای هیئات مذهبی وکانون مداحان شهرستان بیجار  که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی رئیس واعضای شورای هئیات مذهبی ورئیس واعضای کانون مداحان  در مجتمع نور بیجار برکزار شد اظهار داشت:شهرستان بیجار با داشتن ۲۳۴ هیئت مذهبی سطح شهرستان بیجار پیشتار در عرصه فرهنگی و دینی است و جوانان بسیاری مشغول ارائه خدمات دینی و مذهبی در این هیئت ها هستند.

وی افزود: هیات‌های مذهبی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف دارند و با نظارت اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های مناسبتی را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به اهمیت شورای هیئات مذهبی اشاره کرد و بیان داشت:شورای هیئات مذهبی با توجه به ماهیت خود و وظایف خطیری که برعهده دارد بازوی توانمندی برای سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می رود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه شورای هیئت‌های مذهبی، مهمترین وظیفه شورا را شناسایی و سامان‌دهی هیئت‌های مذهبی و همچنین شناخت آسیب‌ها و مشکلات و تلاش در جهت رفع معضلات برشمرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت های در اختیار هیئت های مذهبی در شهرستان بیجار به خوبی استفاده شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.