بالغ بر 300 نفر قرآن آموز در موسسه قرآنی کوثر مریوان در حال آموزش هستند
18 مرداد 1402 - 9:16
شناسه : 11200
بازدید 151
9
صبح امروز حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان بهمراه کارشناس قرآنی این اداره از موسسه قرآنی کوثر بازدید نموده و از نزدیک در جریان برنامه های قرآنی این موسسه قرار گرفتند.
پ
پ

   

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، در راستای سرکشی از کلاسهای تابستانی موسسات و خانه های قرآنی شهرستان مریوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان بهمراه کارشناس قرآنی این اداره از کلاسهای آموزشی موسسه قرآنی کوثر بازدید نمودند.

حجت الاسلام ورهرام ضمن تقدیر از عوامل اجرایی موسسه کوثر از برگزاری کلاسهای قرآنی و دوره های آموزشی این موسسه، رمز موفقیت آن را در سطح شهرستان برنامه مدون، استفاده از مربیان توانمند و برگزاری کلاسها به شیوه کاملا تخصصی عنوان کرد و کسب رتبه پنجم کشوری در سنوات گذشته را نتیجه مدیریت خوب این مجموعه عنوان کرد.

در ادامه عبدالله پیر خضرانیان مدیر داخلی موسسه ضمن خیر مقدم گزارش مبسوطی از فعالیتهای موسسه در نیمه اول سال را ارائه نمود.

وی گفت: از ابتدای شروع بکار موسسه تا کنون دوره های آموزش روخوانی، روانخوانی،‌تجوید و همچنین تربیت معلم روخوانی و تجوید در این موسسه برگزار شده است و بحمدالله هم اکنون بصورت ثابت بالغ بر 300 قرآن آموز در این موسسه در حال آموزشهای قرآنی هستند.

پیرخضرانیان اضافه کرد: بدلیل کمبود مربی قرآنی در زمینه حفظ کلاسهای حفظ این موسسه با تاخیر چند ساله شروع شد و هم اینک پنجمین سال کلاسهای حفظ قرآن را طی میکنیم و حدود 15 نفر مشغول حفظ قرآن هستند.

وی با اشاره به کمبود مربی در زمینه صوت و لحن قرآن کریم گفت: در آینده ای نزدیک با یکی از مربیان توانمند قرارداد می بندیم که ان شاء الله در زمینه صوت و لحن نیز جوابگوی قرآن آموزان عزیز خواهیم بود.

پیرخضرانیان کمبود فضای آموزشی را یکی از مشکلات موسسه ذکر کرد و گفت: در سالهای اخیر با توجه به استقبال از کلاسهای قرآنی با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه بودیم که بحمدالله ساختمان جدیدی با طراحی فضای آموزشی احداث کردیم و از ماه آتی افتتاح گردیده و این مشکل نیز مرتفع گردیده است.

در پایان از طرف رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از زحمات آقای پیرخضرانیان تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.