اشاعه معارف دینی در جامعه مهم ترين هدف مراكز قرآني است
18 مرداد 1402 - 9:20
شناسه : 11202
بازدید 44
6
رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجار گفت: اشاعه معارف دینی در جامعه مهم ترين هدف مراكز قرآني است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره‌كل تبليغات اسلامي استان كردستان، حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان، ضمن بيان اين خبر اظهار داشت: تمسك به فرهنگ قرآني، راه سعادت را براي همگان به ويژه جوانان مشخص كرده و آنان را از گمراهي مي‌رهاند پس بايد در جهت پيشرفت اين امر مهم بيش از پيش تلاش نمود.

وي با اشاره به تأثير قرائت قرآن در روحيه و روند زندگي انسان، افزود: قرآن کريم نقشه و قانون کامل زندگي بشريت در تمام ابعاد و جنبه‌هاي مختلف آن است و هر انساني مي‌تواند با تمسک و عمل‌کردن به دستورات الهي که در قرآن آمده زندگي سعادتمند و موفقي داشته باشد.

وي با بيان اينکه بايد نسل جوان با قرآن آشنا کنيم، تصريح کرد: قرآن نور است و نورانيت را به دنبال دارد که بايد مربيان و مدرسان قرآني علاوه بر آموزش قرائت اين کتاب آسماني، معارف و آموزه هاي آن را براي نسل جوان تبيين کنند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجاردر پايان با بيان اينكه قرآن عامل اصلي هدايت و تربيت كننده افراد و جوامع بشري به سوي كمال و نيل به ارزش‌هاي انساني و اخلاقي به شمار مي‌رود، يادآور شد: بايد تلاش كنيم كه فرزندان ما از همان دوران كودكي با قرآن و فرهنگ‌هاي ارزشي اين كتاب مقدس آشنا و مانوس شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.