نشست هم اندیشی کانون های فرهنگی تبلیغی با رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز
22 مرداد 1402 - 11:02
شناسه : 11220
بازدید 48
3
نشست هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی تبلیغی سقز با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی تبلیغی سقز با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی به ضمن خیرمقدم از حضور مسئولین کانون های فرهنگی تبلیغی ،تاکید نمود اینگونه نشست ها و جلسات در رفع و کم کردن مشکلات تاثیر بسزایی دارد و ازبرگزاری این نشست ها به صورت دوره ای استقبال نمود
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی با اشاره به اینکه مراکز فرهنگی می‌توانند در حوزه تبلیغات دینی، جهادی، اجتماعی و… فعالیت کنند، اظهار کرد: در شرایطی که جنگ فرهنگی و رسانه‌ها را پیش رو داریم نیاز است فعالیت‌های فرهنگی به حداکثر برسد.

وی حرکت سازمان تبلیغات را براساس راهبردهای ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری  دانست و گفت: برنامه‌های حرکتی سازمان  باید براساس کار و فعالیت کانون‌ها باشد، زیرا نقطه اتصال مردم و سازمان کانون ها هستند.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه ساماندهی، نظارت بر فعالیت‌ها، بروزرسانی و رصد برنامه‌های فرهنگی تبلیغی بر اساس شرایط و قوانین اساسنامه و شرایط فعلی جامعه است و تلاش در جهت ترویج فرهنگ دینی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی جزو اولویت‌های این نهاد است.

حجت الاسلام رستمی به نقش و جایگاه کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در جامعه اشاره کرد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی سقز با اهتمام جدی برای ایفای نقش فرهنگی و اجتماعی کانون‌های فرهنگی – تبلیغی استان یاریگر آن‌ها خواهد بود.

همچنین دراین جلسه مسئولان کانون ها ،ضمن ارائه گزارشی از نحوه فعالیت و مشکلات کانون‌های فرهنگی شهرستان پرداختند و خواستار حمایت‌های اداره تبلیغات اسلامی سقز از کانون‌های فرهنگی تبلیغی شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.