مواکب اربعین با جریان مردمی اداره شود/جوانان و نوجوانان با نگاه مذهب اهل سنت با امام حسین(ع) آشنا شوند
21 مرداد 1402 - 11:35
شناسه : 11236
بازدید 74
6
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان: حجت‌الاسلام رازیانی گفت: مواکب اربعین باید با جریان مردمی اداره شود و اگر هیئتی ظرفیتی دارد که در مرز کار کند ویژه مود حمایت قرار خواهد گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست با روسا و کارکنان تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: مدیر و کارشناس فرهنگی اگر با حداقل‌ها و مباحث اولیه فرهنگی آشنا نباشد دچار یک نوع روزمرگی و کارهای سطحی و نمایشی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه از سطحی‌نگری در اجرای کارها باید دوری کرد، افزود: باید به اجرای فعالیت‌های فرهنگی عمق بخشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه، همه افراد و مذاهب کشور به اهل بیت و قرآن کریم ارادت دارند، یادآور شد: باید جوانان و نوجوانان استان، با نگاه مذهب اهل سنت با امام حسین(ع) آشنا شوند و شیعه و سنی باید بدانند که مودت و محبت خاص یک مذهب نیست.

حجت‌الاسلام رازیانی خواستار اجرای گسترده برنامه جوانان بهشتی در استان شد و گفت: این طرح باید تا پایان محرم‌الحرام در شهرهای کردستان اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: انتظار می‌رود در ایام برنامه‌های مناسبتی مهم حتی در روزهای تعطیل که از مجموعه سازمان توقع فعالیت وجود دارد، کارکنان پای کار باشند و عملیات‌های مناسبتی را به گونه‌ای تقویت کنند که مردم محور برگزار شود تا سازمان از این برنامه‌ها پشتیبانی کند.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین با توجه به موقعیت استان کردستان یادآور شد: حضور کارکنان و روسا در ایام اربعین مریوان ضروری است و همه شهرستان‌ها باید در این زمینه ورود کنند.

وی با بیان اینکه کاروان زائران از تمام شهرهای استان برای اربعین عبور می‌کنند، گفت: مواکب اربعین باید با جریان مردمی اداره شود و اگر هیئتی ظرفیتی دارد که در مرز کار کند ویژه مود حمایت قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، هیئات و ادارات برای زائران اربعین استفاده شود و با همراهی ادارات و دستگاه‌ها باید فعالیت‌ها پیش برود.

حجت‌الاسلام رازیانی از اعزام کاروان‌های مردمی به اربعین خبر داد و گفت: جریان‌های مردمی برای حضور در اربعین اعلام آمادگی کرده‌اند و هرجا نیاز به تسهیل‌گری و پشتیبانی داشت حمایت انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: باید در ایام اربعین برای این حرکت مردمی و تمدن‌ساز تلاش کنیم و از تمامی ظرفیت‌ها در این راستا بهره بگیریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.