امنیت مهمترین نیاز جامعه است
22 مرداد 1402 - 10:59
شناسه : 11255
بازدید 45
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: امنیت از مهمترین نیازها و زیرساخت همه‌ ابعاد زندگی یک جامعه است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه در دیدار با حجت‌الاسلام طاهری‌نیا، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان سنندج در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان زحمات و اقدامات فراجا را به عنوان خط مقدم حفظ امنیت، شایسته تقدیر دانست.

حجت‌الاسلام محمدخواه دراین دیدار با اشاره به نقش عقیدتی سیاسی در سلامت دینی و ارتقای معنویت کارکنان بر همکاری اداره تبلیغات اسلامی با این سازمان در اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و تربیتی تاکید کرد.

وی افزود: وحدت و همدلی مردم، همسویی آنها با آرمان‌های ارزشی و دینی، حمایت و پشتیبانی آنها از اصول و ارکان انقلاب اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو وظیفه اصلی اجتماعی گام‌های ارزشمند در جهت حفظ و رشد امنیت اجتماعی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج عنوان کرد: هر گاه ما امنیت را بستر رشد، بالندگی و شکوفایی فرهنگ بدانیم و فرهنگ را نیز بستر تعالی و خوش بختی انسان به شمار آوریم تا حد چشمگیری ارزش امنیت فرهنگی را مشخص کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام طیب‌طاهری نیا، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان سنندج نیز در این دیداربا اشاره به فعالیت‌های قرآنی در انتظامی شهرستان و برنامه‌های مذهبی در مناسبت‌های مختلف از حمایت‌های اداره تبلیغات اسلامی از این برنامه‌ها به ویژه برنامه‌های عزاداری ماه محرم قدردانی کرده و از انجام برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برای کارکنان فراجا و خانواده های آنان استقبال کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.