دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با خانم معصومه هادی همسر شهید
23 مرداد 1402 - 10:35
شناسه : 11305
بازدید 36
3
حجت الاسلام ورهرام گفت : بدون شک همسران شهداء با تقدیم شریک زندگی خود، دست کمی از جهاد در راه خدا ندارند و قاطعانه می توان گفت که همسران شهداء ادامه دهنگان راه شهداء هستند.
پ
پ

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ در راستای تجلیل از خانواده های شهید و ایثارگر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی ظهر  یکشنبه 22 مرداد 1402 حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان با همراهی خانم ارجمندی کارشناس فرهنگی این اداره اداره با حضور در منزل شهید والامقام یادگار یعقوبی نیا با همسر شهید دیدار و گفتگو و از صبر و مقاومت ایشان تقدیر کرد.

حجت الاسلام ورهرام گفت : بدون شک همسران شهداء با تقدیم شریک زندگی خود، دست کمی از جهاد در راه خدا ندارند و قاطعانه می توان گفت که همسران شهداء ادامه دهنگان راه شهداء هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان افزود : شهید سید رمضان درنگیده نمونه ای از شهدای عزیز ماست که علی رغم اینکه می دانست در نبودش خانواده اش مشکلاتی خواهد داشت، ولی با این حال ادای تکلیف را فدای احساسات کرد و جان خود را برای بقای انقلاب نوپای اسلامی فدا کرد.

وی گفت: شناخت و عمل به سیره و روش شهداست که می تواند در این برهه از زمان ما را از دنیا طلبی ، سستی و حس بی مسئولیتی دور کند و هدف و انگیزه لازم برای حیات و مرگ سعادتمندانه را به ما القا کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان بیان داشت: ما مدیون شهدا و خانواده‌های ایثارگران هستیم. شهدا حاضر و ناظر بر ما هستند و شهادت پایان زندگی نیست بلکه آغازی از حیات طیبه در جوار پروردگار است.

در پایان از طرف رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با اهداء لوح از صبر و استقامت این همسر شهید تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.