بهره‌مندي یکهزار نفر از محافل انس با قرآن در بيجار
23 مرداد 1402 - 13:47
شناسه : 11319
بازدید 40
5
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار از بهره مندي هزار نفر از شرکت کنندگان در محافل انس با قرآن اين شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره‌‌‌‌کل تبليغات اسلامي استان کردستان، حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار ضمن بيان اين خبر اظهار داشت: در راستاي توسعه فعاليت هاي قرآني و ارتباط نسل جوان با مفاهيم آموزه هاي ديني و قرآني اداره تبليغات اسلامي بيجار با برنامه ريزي انجام شده محافل انس با قرآن را در مناطق مختلف شهري و روستايي برگزار کرده است.

وي ادامه داد: تعدادي از اين جلسات به صورت محافل انس با قرآن ويژه بانوان در منزل و تعداد ديگري نيز در سطح مساجد و موسسات قرآني برگزار شد.

وي افزود: قرآن و همچنين عترت دو اصل به يادگار مانده از وجود نازنين پيامبر اکرم (ص) براي آحاد بشريت و مسلمانان بوده و جزو اصولي هستند که سعادت انسان در دنيا و آخرت را تضمين و موجب رستگاري مي ‌شوند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار به استقبال پرشور مردم و بالاخص جوانان از اين محافل اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه جوانان از اين محفل استقبال بسيار خوبي داشته اند و ما نيز در صدد هستيم تا فعالييت هاي ديني و قرآني را بيش از پيش افزايش دهيم و بتوانيم تعداد بيشتري محافل انس با قرآن برگزار کنيم.

حجت‌الاسلام جمادیان در پايان يادآور شد: امروز دشمنان براي کمرنگ کردن معنويت و اخلاق اسلامي در بين جوانان تلاش زيادي انجام مي دهند که بايد در برابر آنها ايستادگي کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.