حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در نشست جهاد تبیین شهرستان
24 مرداد 1402 - 13:12
شناسه : 11335
بازدید 37
3
جلسه تخصصی جهاد تبیین با ریاست دکتر احمدی فرماندار مریوان و با حضور معاون سیاسی فرمانداری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن شهدای دولت فرمانداری مریوان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در این جلسه فرماندار مریوان با بیان اینکه همزمان با استقرار دولت سیزدهم نارصایتی‌های بسیاری در مریوان وجود داشت گفت: با تشکیل کمیته بررسی نارضایتی‌ها موفق به حل بسیاری از مشکلات شدیم.

اسماعیل احمدی اظهار داشت:چالش‌های پیشران نارضایتی‌ها در این شهر با اراده خوب مجموعه شورای تامین و شورای اداری شهرستان شناسایی و حل شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۶ درصد اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است افزود:این امر نشان دهنده وجود ظرفیت‌های شهرستان برای جذب اعتبارات و اراده موجود در دولت سیزدهم برای توسعه هرچه بیشتر مریوان می باشد.

فرماندار مریوان به فرمایشات رهبری نسبت به فرهنگی بودن کردستان اشاره کرد و گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در طول یکسال و نیم گذشته بیش از ۳۰ برنامه فاخر فرهنگی با جمعیت های کثیر  ۱۰ هزار نفری برگزار شده است.

اسماعیل احمدی با بیان اینکه هدف دولت در شهرستان مریوان توسعه هرچه بیشتر این شهرستان است گفت:روز گذشته شروع به نصب عرشه پل گاران  شد که پروژه‌ای مهم و از اقدامات خوب دولت در مریوان است.

فرماندار مریوان به فرمایشات رهبری نسبت به فرهنگی بودن کردستان اشاره کردو گفت:در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در طول یکسال و نیم گذشته بیش از ۳۰ برنامه فاخر فرهنگی با جمعیت های کثیر  ۱۰ هزار نفری برگزار شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.