نشست کارشناس آموزش راهور مریوان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان
26 مرداد 1402 - 11:01
شناسه : 11371
بازدید 36
8
دیدارعلی نژاد کارشناس آموزش راهور با حجت‌الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با کارشناس فرهنگی در این اداره برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، در این نشست ستوانیکم علینژاد آموزش راهور در شهرستان مریوان با تشریح ایجاد کارگاههای آموزشی تخصصی ویژه کلیه اقشار جامعه در خصوص آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی، آمادگی خود را در برگزاری این کارگاهها در طول سال بویژه ایام مانده تابستان اعلام کرد.

حجت الاسلام ورهرام با تقدیر از همکاری گرم پلیس راهور در حوزه آموزش و فرهنگ سازی قوانین رانندگی گفت: بیشتر مشکلات جامعه و رعایت نکردن قوانین به مسائل فرهنگی برمی‌شود و با آموزش‌های مستمر و تولیدات فرهنگی در این حوزه می توان افراد را از مزایای رعایت این قوانین و اثرات مثبت آن بر مسائل دیگر جامعه آگاه کرد.

در پایان علی نژاد گفت: هدف از برپایی این کلاس‌های آموزشی و توجیهی افزایش مهارت و سطح اطلاعات رانندگان در زمینه حقوق شهروندان و اخلاق حرفه‌ای است و ارتقای سطح  آگاهی و مهارت‌های ارتباطی رانندگان در زمینه  ارتباط مناسب با شهروندان و مسافران، ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی، افزایش کارایی و ایجاد فضای آرام و ایمن برای سرویس‌دهی مطلوب به مسافران از دیگر محورهای مطالب این دوره های آموزشی ماهانه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.