صدور تعداد 3 فقره پروانه فعالیت خانه قرآن و عترت شهرستان سنندج
31 مرداد 1402 - 13:04
شناسه : 11427
بازدید 58
5
کارشناس امور قرآنی شهرستان سنندج گفت: پروانه فعالیت ۳ خانه قرآن و عترت ذاکرین، نور الایمان و تسنیم شهرستان سنندج از سوی دارالقرآن الکریم سازمان مرکز صادر و تحویل مدیران موسسات شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ احمد گویلی، کارشناس امور قرآنی شهرستان سنندج ضمن بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل سازمان دارالقرآن الکریم مبنی بر تاسیس و فعالیت خانه‌های قرآن و عترت، تعداد 3 فقره پروانه فعالیت خانه قرآن در این شهرستان صادر و تعداد 11 مورد در مرحله صدور فرایند پروانه می‌باشد که بعد از بررسی نهایی از طرف سازمان دارالقرآن الکریم پروانه فعالیت صادر خواهد شد.

وی افزود: خانه قرآن و عترت تشکلی مردمی است که تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی توسط اشخاص حقیقی مطابق با مفاد دستورالعمل مربوطه در شهرها و روستاها تاسیس می‌شود.

گویلی با بیان اینکه هم اکنون تعداد خانه های قرآن شهری و روستایی ثبت شده در شهرستان سنندج 62 مورد می باشد عنوان کرد:  هدف از تشکیل خانه قرآن نشر و ترویج فرهنگ قرآنی، آموزش سبک زندگی قرآنی و گسترش آموزه‌های قرآن در بین خانواده‌ها و آحاد مردم، کاهش آسیبها و ناهنجاری های اجتماعی با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن است.

کارشناس امور قرآنی ادار تبلیغات اسلامی سنندج اظهار کرد: اخذ پروانه فعالیت خانه قرآن به منظور فعالیت قرآنی پس از درخواست و تکمیل مدارک طی تشریفات اداری و تایید مدارک با امضای مشترک رئیس اداره امور قرآنی استان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مربوطه صادر و خانه‌های قرآن شهری و روستایی پس از اخذ پروانه می‌توانند فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.