لزوم حضور پررنگ عموم مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان
12 آبان 1401 - 23:32
شناسه : 1144
بازدید 61
5
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تاکید کرد: حجت‌الاسلام رازیانی بر حضور پررنگ عموم مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد و گفت: ۱۳ آبان روزی است که در کل کشور مخالفت مردم با استکبار به همه اعلام می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ
به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام برومند رازیانی پنج‌شنبه ۱۲ آبان در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: یو‌الله ۱۳ آبان اهمیت و جایگاه ارزنده‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی دارد که اگر قدمت آن‌ را در بلندای تاریخ جستجو کنیم باید از سال‌های ۴۲  تا حوادث پس از انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی دنبال تاریخچه آن گشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: رهبر انقلاب در دیدار با دانش آموزان گفتند آمریکا، آمریکای ۸۰ سال گذشته است و اکنون نمی‌تواند دلسوز و هواخواه ما باشد.

وی با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری اعلام کرد: شروع دشمنی آمریکا با ملت بود نه دولت و نظام که در برهه‌های مختلف آن را به اوج رساند و دشمنی آمریکا از گذشته بوده، هست و خواهد بود و تا زمانیکه مردم بدنبال استقلال خود باشند این دشمنی همچنان وجود دارد.

حجت‌الاسلام رازیانی با بیان اینکه دو الگوی غرب و شرق  در دنیا مطرح بود که الگوی مارکسیست شکست خورد و لیبرال نیز در سراشیبی است، اضافه کرد: دنیا نوع حکمرانی را در این دو مدل منحصر می‌دانست اما انقلاب ما مدل سومی را ارائه می‌دهد که می‌تواند هر دو مدل را کنار بزند و حکمرانی اسلامی را جا بیندازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: همه راههایی که دشمن بلد بوده و می‌توانسته انجام دهد را انجام داده و از آن بهره نبرده و آخرین جنگ هم احزاب است که تمام دشمنان با تمام داشته‌ها به میدان آمده‌اند تا انحصار خود را حفظ کنند اما ان‌شالله جنگ احزاب هم بزودی با شکست مواجه شود.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان همیشه مهم بوده و هست و در این عصر بدلیل فتنه‌انگیزی داعش در شاه چراغ و اغتشاشات سایر نقاط کشور که یک حامی مشترک دارند که آن هم آمریکا و متحدانش است باید حضور پررنگتری در این راهپیمایی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: ۱۳ آبان روزی است که در کل کشور مخالفت مردم با استکبار به همه اعلام می‌شود و باید در کردستان نیز حضور پررنگی در این روز مهم داشته باشد و تشکل‌های دینی، قرآنی و مذهبی زیرمجموعه اداره نیز در این برنامه مشارکت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.