دیدار بانوان فرهنگی قرآنی با رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز
30 مرداد 1402 - 13:45
شناسه : 11444
بازدید 22
2

تعدادی از بانوان فعال فرهنگی، اجتماعی و قرآنی شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز در راستای برنامه‌های فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب دیدار کردند. حجت الاسلام ابراهیم رستمی بیان کرد: بانوان نیمی از جامعه کشور را تشکیل می‌دهند و بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی […]

ارسال توسط :
پ
پ

تعدادی از بانوان فعال فرهنگی، اجتماعی و قرآنی شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز در راستای برنامه‌های فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب دیدار کردند.

حجت الاسلام ابراهیم رستمی بیان کرد: بانوان نیمی از جامعه کشور را تشکیل می‌دهند و بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در جامعه بر عهده بانوان است.

حجت الاسلام رستمی مهم‌ترین نقش بانوان را مادر بودن عنوان و نقش مادران در تربیت فرزندان را مهم دانست وبیان داشت: بانوان جامعه ایرانی به دلیل همبستگی های دینی، مذهبی و سنتی از مردان نقش آفرین‌تر هستند و مسئولیت های بیشتری برعهده دارند.

وی اظهار کرد:دشمن تلاش می‌کند ریشه‌های بنیادین انقلاب اسلامی و نظام حاکم بر ایران را سست نشان داده و با کم‌رنگ کردن حجاب در اذهان عمومی زمینه بدحجابی و بی‌حجابی را در جامعه بیشتر از این رقم بزند.

حجت‌الاسلام رستمی افزود: زنان در جامعه اسلامی مظهر احساس و عاطفه هستند و تنها عامل محافظت از عواطف زنان در جامعه اسلامی عفت و حجاب آنان است.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه‌های عفاف و حجاب نباید فقط بانوان جامعه هدف باشند، در موضوع عفاف حجاب گاهی آقایان بیشتر از بانوان نیاز به آموزش دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.