برگزاری طرح نذرواره 72 خوان احسان حسینی در شهر دهگلان
30 مرداد 1402 - 13:06
شناسه : 11465
بازدید 66
3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان : تعداد 72 دیگ غذا در اجرای طرح برگزاری طرح نذرواره 72 خوان احسان حسینی در شهر دهگلان همزمان با سراسر کشور به تعداد هشت هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع گردید . حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان افزود : این برنامه با […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان : تعداد 72 دیگ غذا در اجرای طرح برگزاری طرح نذرواره 72 خوان احسان حسینی در شهر دهگلان همزمان با سراسر کشور به تعداد هشت هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع گردید . حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان افزود : این برنامه با همت تبلیغات اسلامی دهگلان با مشارکت و همکاری همه دستگاهها و نهاد های فرهنگی در اداره ورزش و جوانان شهر دهگلان برگزار گردید .
وی ادامه داد یکی از حسنات این برنامه توزیع غذا در بین نیازمندان بود که با مشارکت نهادهایی همچون کمیته امداد و اداره بهزیستی شهرستان دهگلان اجرا گردید. و مقرر شد تا از این به بعد تمامی نذورات با محوریت کمک به نیازمندان و اطعام فقرا باشد.
ایشان همچنین در ادامه افزودند : معمولاً توزیع نذورات برای برآورده شدن حاجات در زندگی فردی و اجتماعی افراد انجام میشود و البته در اين حالت، در قالب نذر‌کردن نوعي عبادت و دعا هم انجام مي‌دهيم ولی این نذری (نذرواره 72 خوان احسان حسینی ) کاملاً با اخلاص و فقط با هدف ارائه خدمات به عموم مردم خصوصاً اقشار ضعیف مردم آنهم بدون خستگی با انگیزه قوی تمام ادارات انجام گردید و جا دارد که به همگی آنها خداقوت بگوییم .
در پایان ایشان ابراز امید واری کردند با علاقه و انگیزه ای که نهادها و ارگانهای فرهنگی در بحث نذورات داشته اند انشاء الله بتوانیم قدمهای بهتری را در ارائه خدمات مادی و معنوی به نیازمندان برداشته و کم کم در راستای نذورات معنوی و فرهنگی نیز گامهایی را برداریم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.