31 مرداد 1402 - 10:18
شناسه : 11478
بازدید 35
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: هیئات مذهبی نقش مهم و تاثیرگزاری در جهاد تبیین در جامعه برعهده دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام سعدالله جمادیان در جریان دیدار با اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان بیجار اظهار داشت:هیات مذهبی شهرستان بیجار خوشبختانه بسیار فعال هستند و در مناسبت های مختلف برنامه های خوب و جامعی را اجرا کرده‌اند.

وی افزود: هیأت‌های مذهبی از قدیمی ترین نهادهای فرهنگ مردمی و اجتماعی بوده که حول محور حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تعظیم شعائر دینی به خصوص بزرگداشت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد:  مهم‌ترین ماموریت هیئت‌های مذهبی، رصد و ظرفیت یابی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی است چرا که امروز جوانان ما زیر هجمه سنگین فرهنگی دشمنان قرار دارند و برای مقابله با این پدیده شوم باید تدابیری اندیشید.

حجت الاسلام جمادیان در ادامه به نقش هيئت هاي مذهبي در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت:هيأت‌هاي مذهبي نقش مؤثري در پيشبرد اهداف دارند و با نظارت اداره تبليغات اسلامي برنامه‌هاي مناسبتي را به بهترين نحو ممكن انجام مي‌دهند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجار يادآور شد: ترويج باورهاي ديني و ارزش‌هاي اسلامي، تقويت فعاليت‌هاي قرآني براي تقويت بعد معنوي جامعه، تلاش براي ايجاد محيط فرهنگي در بيجار و كمك به رشد و شكوفايي جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان از جمله اهداف اين اداره براي رسيدن به اهداف ديني و اسلامي است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.