نشست فعالان قرآنی شهرستان با موضوع عملیات سبط النبی(ص)
06 شهریور 1402 - 13:58
شناسه : 11542
بازدید 32
3
نشست فعالان قرآنی شهرستان مریوان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با هدف ساماندهی، رشد و پویایی هر چه بیشتر امور قرآنی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، در این جلسه حجت الاسلام ورهرام  ضمن تشکر از فعالیتهای قرآنی اعضای حاضر در جلسه در خصوص استفاده از ظرفیت همه فعالان و مربیان قرآنی و ظرفیت خانه های قرآنی و مؤسسات قرآنی در راستای ترویج و توسعه هرچه بیشتر فعالیتهای قرآنی در شهرستان تاکید کرد و گفت باید با حمایت مراکز قرآنی شرایط حضور مردم به سمت قرآن را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، باید نگاه ویژه ای به نقش مراکز قرآنی داشته باشیم، افزود: مساجد، مؤسسات قرآنی، خانه های قرآن شهری و روستایی، خانواده، مدارس و دانشگاه ها از عوامل مؤثر در تولید و ترویج فرهنگ قرآنی و کمالات انسانی در جامعه هستند لذا ضروری است که فعالیت‌های مراکز قرآنی شهرستان پررنگ‌تر شود و فعالان قرآنی نیز با برگزاری برنامه های ویژه در این زمینه حمایت های مثمر ثمری داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان ضمن تسلیت ایام اربعین گفت: امروزه دشمن متوسل با ابزارهای مختلف جهت تخریب فضای فرهنگی و دینی جامعه شده است که مربیان قرآنی باید با هوشیاری کامل و همت مضاعف این توطئه ها را خنثی نموده و در راستای رشد برنامه های قرآنی بیش از پیش تلاش نمایند.

وی با اظهار تقدیر از مربیان قرآنی در عملیات محرم بویژه برنامه سبط النبی اقدامات آنان را ارزشمند خواند و گفت برنامه اعتکاف در روز عاشورا و بازخوانی واقعه عاشورا توسط مربیان قرآنی در خانه های قرآنی مساجد از جمله همین فعالیتهای ارزشمند بود که در محرم امسال شاهد آن بودیم.

در ادامه کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مریوان هدف از برگزاری این جلسه را هم افزایی و همچنین شناسایی ظرفیت های جدید بیان کرد و گفت: اين نشست مشكلات و چالش‌های اساسی فعالان، رابطان و مسئولان مؤسسات قرآنی را نيز مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

در پایان مقرر شد در ایام مانده به اربعین محافل قرآنی در خانه های قرآنی برگزار شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.