جایگاه هنر دینی و انسان ساز، جایگاهی متعالی است
05 شهریور 1402 - 12:34
شناسه : 11597
بازدید 58
9
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: جایگاه هنر دینی و انقلابی و همچنین هنر انسان ساز در جامعه اسلامی، جایگاهی متعالی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در دیدار با افشین آزادی، سرپرست حوزه هنری استان کردستان با بیان اینکه تعامل سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان موجب تعالی فرهنگ استان می شوداظهار داشت: استفاده از پتانسیل‌ها و شبکه‌های تخصصی این دو ارگان فرهنگی موجب تعالی فرهنگ و هنر استان می شود.
وی افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان سکاندار هنر دینی و انقلابی در کشور عمل کرده است.
حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: تعامل با نهادهای مختلف اداری به خصوص مجموعه های فرهنگی و مذهبی باعث رشد و ارتقا عملکرد تبلیغات اسلامی است و حوزه هنری استان در راستای تبیین، تبلیغ و گسترش دین اسلام و انقلاب اسلامی به دنبال تولید محتوای فرهنگی و هنری است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج اظهار کرد: امید است با حمایت و تقویت تعاملات و نیز همکاری ها شاهد گسترش، توسعه و تعمیق تعامل فرهنگی و تبلیغی با سایر نهادها باشیم .
در ادامه افشین آزادی، سرپرست حوزه هنری استان کردستان اظهار داشت: همکاری و استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و تبلیغی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در مراسمات از برنامه های حوزه هنری است .
گفتنی است در پایان در خصوص برنامه‌های فرهنگی و همکاری در راستای پیشبرد اقدامات فرهنگی در سطح سنندج بحث و تبادل نظر شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.