بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان از مواکب اربعینی مرز باشماق
09 شهریور 1402 - 11:26
شناسه : 11603
بازدید 38
3
حجت الاسلام ورهرام از چگونگی فعالیت و خدمات رسانی موکب‌های مرزی در منطقه باشماق استان کردستان دیدن کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان به همراه روسای ادارات سنندج و کامیاران ضمن سرکشی با بخشی از موکب داران و خادمین موکب ها  در دیدار چهره به چهره با زائران گفت و گو کرده و با مشکلاتشان آشنا شد.
وی در حاشیه این بازدید با بيان اينکه محبت امام حسين (ع) در تاريخ اسلام مبدأ تغير و تحول روحي و معنوي  بوده است، خاطرنشان کرد: تعداد زيادي از بزرگان علم و دين با محبت به امام حسين (ع) موفق به کسب مدارج علمي و معنوي شده‌اند.

حجت الاسلام ورهرام با بيان اينکه اربعين مبدأ جوشنده تبليغ قيام ابا عبدالله الحسين عليه‌السلام و ياران وفادارش است، گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به زائرين کربلاي معلي همچون زيارت حرم سيدالشهداء عليه‌السلام باعث کسب محبت امام حسين (ع) و بهره‌گيري از آثار اين محبت مي‌شود.

حجت الاسلام ورهرام ضمن تاکید بر آمادگی کامل اداره تبلیغات اسلامی در امر هماهنگی جدی تر و خدمت رسانی مواکب به مردم، تصریح کرد: ساختار ستاد اربعین به گونه ای شکل گرفته که عملا سازمان تبلیغات عضو یکی از کارگروه های این ستاد است و با این جایگاه نمیتوان بسیاری از مطالبات و خواسته های هیئات و مواکب را پیگیری کرد.

وی با اشاره به خدمات رسانی اداره تبلیغات اسلامی در مواکب اربعینی مرز باشماق گفت: در تمام موکب‌هایی که نیازمند روحانی بودند مبلغ اعزام کردیم و هر موکبی که نیازمند مبلغین بیشتر باشد آمادگی اعزام روحانیون را داریم و همچنین در بیشتر موکب‌ها اقلام فرهنگی مانند: ادعیه‌ها  و زیارتنامه توزیع شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.