برپایی موکب اربعین در شهرستان سروآباد
06 شهریور 1402 - 13:40
شناسه : 11636
بازدید 70
5
حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد از برپایی موکب اربعین در شهر سروآباد خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ، حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد از برپایی موکب اربعین در شهر سروآباد خبر داد.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در راستای برپایی باشکوه اربعین حسینی از افتخارات مردم کردستان است، افزود: تمام نهادها در کردستان و از جمله در شهرستان سروآباد با تمام امکانات خود را برای ارائه خدمات و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم معنوی آماده شده  اند.

وی افزود : پذیرایی از زائرین ، اسکان و انجام فعالیت های فرهنگی از جمله برنامه های موکب شهدای شرستان سروآباد هستند و خاطر نشان کرد : با توجه به هوای مطبوع مریوان و مرز باشماق خوشبختانه جمع زیادی از زائرین از این مسیر تردد میکنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد با بیان اینکه هدف از قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر برای امت اسلامی بود، گفت: باید در این موقعیت فرهنگ عاشورا و فرهنگ اربعین را تبدیل به یک فرهنگ جهانی کرده و آن را به خوبی تبیین کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.