09 شهریور 1402 - 11:16
شناسه : 11644
بازدید 36
4
رئيس اداره تبليغات اسلامی بيجار از برگزاری بیش از 20 كلاس تفسير قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: این كلاس‌ها به همت اساتيد ممتاز به منظور ارتقايی سطح قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان حجت الاسلام سعد الله جمادیان، از برگزاری کلاس های تفسیر قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بیش از 20 كلاس آموزش تفسير قرآن كريم در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآنی اين شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این كلاس‌های تفسير به همت اساتيد برجسته اين شهرستان به منظور ارتقای سطح قرآنی قرآن‌آموزان برگزار می‌شود، افزود: اين كلاس‌ها در راستای انس گرفتن بيش از پيش اقشار مختلف جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان با قرآن كريم برگزار شده است.

رئيس اداره تبليغات اسلامی بيجار با اشاره به اینکه گسترش معارف قرآنی بین بانوان یکی از مهم‌ترین اهداف مؤسسات و خانه‌های قرآنی است، بیان کرد: خوشبختانه مؤسسات و خانه‎های قرآنی نقش مؤثری در اشاعه فرهنگ دینی برعهده دارند.

وی يادآور شد: برگزاری كلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف از جمله اولويت‌های كاری اداره تبليغات اسلامی است كه با همكاری اساتيد قرآن كريم اين شهرستان انجام شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.