اغتشاشات اخیر آخرین توان دشمن برای مقابله با نظام اسلامی ایران است
13 آبان 1401 - 21:41
شناسه : 1170
بازدید 121
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان: حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه دشمن با تمان توان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران برخواسته است، گفت: اغتشاشات اخیر آخرین توان استکبار است.
ارسال توسط : نویسنده : کاوه ساجدی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت از کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی در مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهرستان کامیاران اظهار کرد: امروز روز سیزده آبان روزی است که آغاز آن و نامگذاری آن به مبارزه با استکبار از سخنرانی آتشین و الهی امام راحل ما در مخالفت با کاپیتولاسیون در سال 42 و تبعید امام راحل در سیزده آبان آغاز و با رشادت و دلاوری دانش آموزان و دانشجویان این مرز و بوم در آبان 57 تداوم و مهر و امضای آن را جوانان سلحشور این دیار در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در آبان 58 رخ داد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: آمریکایی که به تعبیر مقام معظم رهبری نه از بدو انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی بلکه سالها پیش از آن و پیش از اینکه انقلابی و حکومت و نظام اسلامی باشد در کودتای 28 مرداد دشمنی خود را به مردم و ملت ایران و با انتخاب های استقلال طلبانه این مردم نشان داد.


وی خاطرنشان کرد: آمریکایی در تمام این سالها از جنگ نظامی که صدام را جلو انداخت، از گروهک ها و منافقین، از تحریم دارویی و تسلیحات و مباحث نظامی گرفته تا تحریم های اقتصادی هیچ کاری باقی نمانده که در توانش بوده باشد و علیه این مردم و این دیار و این کشور انجام نداده باشد.


حجت الاسلام رازیانی خطاب به مردم شهرستان کامیاران یادآور شد: مردم عزیز کامیاران! همشهریان گرانقدرم! امروز دشمن طرح دیگری را در انداخته و می خواهد آن چیزی را که با جنگ و تحریم های دارویی و نظامی و اقتصادی که به تعبیر خودش فلج کننده و نابود کننده بود به دست نیاورده می خواهد با فتنه به دست بیاورد.


وی عنوان کرد: اگر بخواهیم برای این قسمت از تاریخ کشور سرافرازمان نمونه ای پیدا کنیم و الگو و درس بگیریم، از آن الگو برای مقابله با این فتنه به تعبیر رهبر معظم انقلاب این عصر و این دوره همچون جنگ احزاب است، نفرمودند شعب ابی طالب که در محاصره و تحریم باشیم، یا بدر و احد بلکه فرمودند جنگ احزاب.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه جنگ احزاب ویژگی ها و خصوصیاتی دارد، خاطرنشان کرد: در این جنگ دشمن تمام داشته ها و سرمایه های خود را به میان آورده است.


رازیانی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی های این جنگ این است که مشرکان مکه، قبائلی که در سراسر حجاز هم پیمان آنها بودند،یهودیان و منافقین داخلی مدینه همه و همه دست به دست هم داده بودند که یکباره کار اسلام را تمام کنند و خیال خودشان را از این بابت آسوده کنند.


وی عنوان کرد: شما به آمریکا، انگلیس خبیث، آلمان، فرانسه و اسرائیل جنایتکار نگاه کنید که کشورهای مرتجع عربی، منافقین و گروهک هایی که اگر در جاهای دیگر کشور آن ها را نمی شناسند مردم کردستان آن ها را می شناسند. این مردم هنوز جنایت های آنها را که روی داعشی‌ها را هم سفید کرده از یاد نبرده اند، حالا این ها آمده‌اند و داعیه دینداری و مردم‌داری و حق مردم را دارند. اگر جاهای دیگر کشور نمی شناسند ما که می شناسیم، بجزخنده ی بر این حماقت‌ها کاری نمی توانیم بکنیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: خداوند تبارک و تعالی در سوره مبارکه احزاب می فرمایند: ” و هنالک ابتلی المؤمنون و زلزلوا زلزالا شدیدا ” این یک آزمایش الهی است، این یک ابتلاء و امتحان برای مؤمنین است که وقتی در سختی و مشقت قرار می‌گیرند چه موضعی و چه گفته و چه دفاعی دارند؟

وی اظهار کرد: قرآن می فرماید:” وقتی که چنین شد و سپاهیان دشمن از بالا و پائین آمدند و به این امتحان مبتلا شدند؛ و ان یقول المنافقون والذین فی قلوبهم مرض ما وعدنا الله و رسوله الّاغرورا ”
عده ای گفتند بیچاره شدیم، کار تمام شد و دیگر کاری از دست کسی بر نمی آید، خدا و پیغمبرش ما را فریب دادند و گرفتار کردند در چنگ دشمن انداختند. عده دیگری هم فریاد می زدند:” و اذ قالت طائفة منهم یا اهل یثرب لامقام لکم فارجعوا ” مردم مدینه برای چه ایستاده اید؟ دیگر جای ایستادگی و مقاومت نیست، کار تمام است. این حرف ها برای شما آشنا نیست؟ در همین کشور ما در همین سال ها که شاخ و شانه کشیدن دشمن را دیدند این حرف ها را نشنیدید؟ عده ای نیامدند و نگفتند که دیگرمقاومت فایده ای ندارد؟ خیلی ها نگفتند که با یک موشک همه داشته های ما به باد فنا می رود؟ این همان حرفی است که اهل نفاق در زمان پیامبر می زدند که دیگر جای مقاومت نیست، برگردید و فکری برای خودتان بکنید.

 

وی بیان کرد: امروز هم عده ای وقتی دشمن را دیدند وقتی این هیاهوی جنگ شناختی و ترکیبی را دیدند که تلاش آن تأثیر بر فکرها و باورهای مردم هست متزلزل شدند اما اهل ایمان هر چه که عرصه ها سخت تر می شود، هر چه که امتحان دشوارتر می شود خالصانه تر می ایستند.
وقتی مؤمنین این عِده و عُده دشمن و این اتحاد همه دشمنان برعلیه اهل اسلام را می بینند می گویند: این وعده ی خداست، این وعده رسول خداست، خدا ورسولش به ما گفته اند که اگر راه خدا را انتخاب کردید، اگر شهادت به یگانگی خدا دادید، اگر ولیّ خود را الله (جلّ جلالُه) قرار دادید و در مقابل تباهی ایستادید این ها هم با تمام توانشان در برابر شما می ایستند و با شما دشمنی می کنند.


رازیانی اضافه کرد: وعده ی خداست اگر در راه خدا باشید قطعا خدا یاری می کند اما از دشمنی دشمنان خدا و دشمنان دین خدا هم چیزی خلاف انتظار نیست.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یکی دیگر از ویژگی های جنگ احزاب را محاصره طولانی مدتش دانست و گفت: جنگ های دیگر در آن زمان یک روزه و نصفه روزه بود و نهایتا در چند روز کوتاه تمام می شد. بیش از چهل روز مدینه را محاصره کرده بودند. وقتی دیدند در مقابل عزم مؤمنین، در مقابل عمق خندقی که کنده بودند راهی برای نفوذ ندارند با جنگ روانی و ترکیبی و شناختی و با حضور نیروهای نفوذی خود می خواستند روحیه مؤمنین را خراب کنند.


وی با بیان اینکه امروز هم که دشمن از جنگ، تحریم و فشارهای اقتصادی ناامید شده می خواهد با ابزار رسانه چیزی را که در آنجا به دست نیاورده به دست آورد، افزود: با همت مردم، با فریضه الهی جهاد تبیین و روشنگری اتفاق می افتد و ناامیدی دشمن را در این عرصه هم شاهد خواهیم بود.


حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: یکی دیگر از ویژگی های جنگ احزاب این بود که بعد از جنگ دیگر دشمن به هیچ عنوان توان بسیج کردن و حمله کردن به مسلمین را پیدا نکرد، این آخرین توان دشمنان این انقلاب هم هست.

وی اضافه کرد: به یاری خدا با سربلندی این عرصه را هم پشت سر خواهیم گذاشت و خواری و ذلیلی بیش از پیش دشمن را خواهیم دید. این آخرین تیر ترکش این دشمن ملعون است. دیگر بیش از این و بالاتر از این کاری از دستش بر نمی آید اما امروز تکلیف همه ما این است که آگاه باشیم و دقت کنیم، هوشیار باشیم در این جنگ رسانه ای و شناختی که هدفش تأثیر بر افکار و محاسبات من وشماست فریب نخوریم و محکم و استوار در جبهه حق بمانیم.

 

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم آنهایی که فریب خورده هستند و تحت تأثیر این القئات دشمن از فرزندان ما، برادران و خواهران ما قرار گرفته اند باز هم بتوانیم آنها را به دامان این ملت برگردانیم و حساب این ملت را با آن دشمنان کینه توز،با آن کسانی که امید بسته اند به اعتراض مردم و آن را تبدیل به اغتشاش و فتنه کردند با أشد مجازات برخورد شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.