تجلیل از موکب داران اربعین حسینی مریوان
08 شهریور 1402 - 13:21
شناسه : 11711
بازدید 31
3
مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان از موکبهای اربعینی شهرستان مریوان بازدید و از موکب داران زحمت کش در داخل شهر و همچنین مرز باشماق تجلیل نمود.
پ
پ

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان حجت الاسلام رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با حضور درشهرستان مریوان در معیت حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان از مواکب داخل شهر و مرز باشماق بازدید و سرکشی نمود و از موکب داران برگزیده به منظور میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی تجلیل نمود.

وی در دیدار با موکب داران از آنان که با جان و مال خود از زائران اربعین حسینی در حال میزبانی هستند تقدیر کرد.

حجت الاسلام رازیانی حماسه بزرگ اربعین را تصویر خدمت عاشقانه و کرامت اسلامی توصیف کرد و گفت: تصویری که در این خدمت عاشقانه قابل مشاهده است، امتداد قیامی است که به قیام امام زمان (عج) برای گسترش عدالت متصل می‌شود، آرمانی که ما برای تحقق آن فعالیت می‌کنیم.

وی گفت: حضور در جمع منتخب موکب‌داران مریوان بسیار مایه خرسندی است و اینکه ما خودمان را به این جمع متبرک کنیم برای ما بسیار مهم است. تصویری که از حماسه بزرگ اربعین در این جمع متبلور است، تصویر خدمت عاشقانه و کرامت اسلامی است؛ خدمت عاشقانه در مسیر حضرت اباعبدلله که همه دارایی خود را در راه خدا داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: حماسه اربعین حسینی مرهون خدمت‌رسانی شایسته موکب‌داران است، همه زائران از تکریم موکب‌داران در ایام اربعین حسینی لذت می برند و قدردان این تلاش و همت هستند.

وی در پایان گفت: ما در رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تمدن‌سازی هستیم و معتقدیم کار اساسی در این زمینه به دست خود مردم است که الحمدلله در اربعین شاهد آن هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.