برگزاری جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین قروه
09 شهریور 1402 - 11:24
شناسه : 11736
بازدید 52
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه از برگزاری جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه از برگزاری جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین این شهرستان خبر داد.

وی افزود: تکریم روز اربعین و احیای خاطره غمبار عاشورا، رمز تداوم شور عاشورا در زمانه های بعد بود.

حجت‌الاسلام سبزی گفت: این مراسم باید با شکوه هر چه تمام تر و با نظارت شورای هیئات مذهبی برگزار شود و از سخنران محوری برای بیان اهمیت روز اربعین استفاده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به اینکه حرکت امام حسین علیه السلام برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: همه ما موظف به پیاده کردن مسائل مختلف فرهنگی در سطح جامعه و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر هستیم و باید در این راستا با تمام توان وارد شویم و برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان قروه در مسیر حرکت کاروان های پیاده روی اربعین حسینی برخی از استان ها است، گفت: سال گذشته در شهرستان قروه موکب های بسیار خوبی به صورت شبانه روزی از زائران اربعین حسینی پذیرایی کردند که امسال باید این حرکت عظیم و مقدس با توسعه کمی و کیفی همراه باشد.

حجت‌الاسلام سبزی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی آماده همکاری در تمامی برنامه های دینی فرهنگی سایر نهاد ها است گفت: این اداره همچون سنوات گذشته در ایام محرم و صفر به‌ویژه ایام پیاده روی اربعین حسینی، قصد خدمات رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین علیه السلام را دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.