برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در سنندج
12 شهریور 1402 - 11:58
شناسه : 11850
بازدید 38
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: راهیپمایی جاماندگان اربعین حسینی همزمان با سراسر کشور در سنندج از مسجد مهدیه سنندج به سمت حسینیه این شهرستان برگزار خواهد شد . 
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج ضمن اشاره به اهمیت برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در سطح شهر سنندج اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نمایش قدرت، نهضت و تفکر حسینی است.
وی افزود: پیاده روی اربعین دارای ظرفیت های خوبی برای ترویج و ارتقاء ابعاد استکبار ستیزی در میان آزادی خواهان جهان بوده و می‌تواند زمینه ساز گسترش بیداری اسلامی و هم افزایی و وحدت در میان ملت‌های منطقه باشد.
حجت‌الاسلام محمد خواه از پیاده روی اربعین به عنوان یکی از عظیم ترین تجمع انسانی تاریخ بشریت اشاره و عنوان کرد: پیاده‌روی اربعین موجب تقویت روحیه حق‌جویی و ظلم‌ستیزی در انسان می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج اظهار کرد: پیاده روی عظیم اربعین حسینی(ع) به صورت یک نماد جهانی، به قدرت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مسلمانان تبدیل شده است و باید در جهت مطلوب برگزار کردن این مراسم از هیچ کوششی دریغ نکرد
وی افزود: یکی ازسنت های حسنه در سال های اخیر همراه شدن دلدادگان حسینی با زائران اربعین حسینی در قالب برنامه پیاده روی و راهپیمایی جاماندگان از این زیارت است که سال های گذشته این مراسم در سنندج انجام و در اربعین امسال هم با حضور عاشقان اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) انجام می گیرد
وی عنوان کرد که این مراسم مذهبی در صبح روز اربعین در شهر سنندج از مسجد مهدیه به سمت حسینیه شهر سنندج برگزار می شود.
گفتنی است؛ در پایان حاضرین در جلسه در راستای مطلوب برگزار مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی به بحث و نظر پرداخته و موارد مصوب گردید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.