برپایی موکب باب الحوائج دهگلان در میدان سنجرخان در بخشهای مختلف خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع)
12 شهریور 1402 - 11:52
شناسه : 11857
بازدید 63
11

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان : برپایی موکب باب الحوائج شهرستان دهگلان با همکاری و مشارکت نماینده ستاد عتبات عالیات شهرستان و با همت تبلیغات اسلامی دربخشهای مختلف شامل پست امداد و نجات هلال احمر شهرستان و قسمت فرهنگی ( کمیته فرهنگی اربعین ) در میدان سنجرخان برپا گردید. توزیع چای […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان : برپایی موکب باب الحوائج شهرستان دهگلان با همکاری و مشارکت نماینده ستاد عتبات عالیات شهرستان و با همت تبلیغات اسلامی دربخشهای مختلف شامل پست امداد و نجات هلال احمر شهرستان و قسمت فرهنگی ( کمیته فرهنگی اربعین ) در میدان سنجرخان برپا گردید.
توزیع چای شربت صبحانه و ناهارو نذورات … ارائه خدمات فرهنگی به زائرین توسط کمیته فرهنگی اربعین؛ ارائه خدمات پزشکی به زوار؛ و برپایی نمازجماعت و پاسخ گویی به سوالات شرعی زائرین از اقدامات موکب باب الحوائج میباشد.
حجت الاسلام موسوی افزود : برپایی موکب برای زائرین اربعین حسینی (ع) برای دومین سال است که در شهرستان دهگلان برپامی گردد و ما در این موکب شاهد خدمت رسانی کارکنان ادارات و نهاد های مختلف فرهنگی با عشق و علاقه فراوان به زائرین میباشیم .
وی همچنین افزود : اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یک نهضت عظیم فرهنگی، در جامعه دینی و آیینی ما و تمامی مسلمانان جهان شناخته شده است و در استان کردستان که یک سابقه طولانی و درخشانی در دوستداری و محبت اهل بیت عصمت و طهارت دارد این مسأله دارای جلوه و نمود ویژه ای میباشد و البته مسیر پیاده روی اربعین حسینی (ع) هرساله میلیون‌ها نفر را در ایام عزای سالار شهیدان، با خود همراه می‌کند. مسیری که سراسر عاشقی و برکت است و فیوضات معنوی آن را می‌توان در وجوه مختلف مشاهده کرد.
ایشان در پایان ابراز امیدواری نمودند انشاء الله در این شهرستان با همت مسئولین شاهد خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر در زمینه های گوناگون به زوار اربعین حسنی (ع) خواهیم بود .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.